“Anderledes og hyggelig restaurant med godt kød”
Anmeldelse af KöD Aarhus

KöD Aarhus
Reservér med
KöD Aarhus er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 13 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Restaurant KöD Aarhus er dit steakhouse, hvor du i de charmerende omgivelser kan nyde en overdådig middag suppleret med gode vine og Aarhus’ bedste betjening. Konceptet er kød af den fineste kvalitet i form af bøffer fra de bedste udskæringer fra Danmark, USA og Uruguay. De møre bøffer kombinerer du med vores lækre udvalg af sideorders og saucer. Efter middagen kan du gå om bord i vores lækre drinkskort, hvor dygtige bartendere til lyden af sprøde toner sørger for, at du kan slutte aftenen af på bedste vis.

Vi fik tatar til forret og var fantastisk. Vi tog kød fra restaurantens udvalgte udskæring rib eye med 700 g til deling, men det var alt for meget. Det smagte dog helt fantastisk.
Nu er jeg ikke verdens bedste vin kender, men heller ikke den dårligste og vinen blev faktisk ret hurtigt passet ind til 2 valg, hvorefter jeg kunne vælge at smage mellem ripasso og Malbec. Jeg valgte ripassoen som smagte fortræffeligt.

Bearnaisen er hjemmegjort og de små retter til var fantastiske. Jeg vil anbefale kun tomat til kødet, eller intet, da kødet er den store hovedrolleindehaver den aften..

Stedet er upræntiøs og hyggeligt og de gør deres bedste for at vi havde en god aften.

Tak, C N

Vi havde reservation til 9 personer (5 børn) og får plads i vores “eget rum”. Desværre er rummet kun adskilt af et gardin til et kæmpe, og meget larmende, selskab. Nuvel - vi får plads i restauranten istedet ved et noget mindre bord og vi ender med at sidde noget tæt.
Trods en skæv start kommer vi godt videre. Maden er fin, bøfferne velsmagende og betjeningen - trods den meget unge alder taget i betragtning - fin. En mindre fejl på regningen blev rettet og vi kom alt i alt godt igennem aftenen. Vi ender på 4 stjerner, da jeg vælger at lade de søde jyske smil trække ekstra op.

Tak, Lasse1977

Er normalt en hyppig og vældig tilfreds gæst på KøD Århus. Jeg sætter pris på kvaliteten af maden og den professionelle tilgang fra personalet, men fredag glippede det da fuldstændig.
Det skal lige siges, at maden var herlig som sædvanlig (sjov blanding af røget laks og okse-carpaccio til forret, men det var lækkert separat) , men hvilken restaurant med bare lidt standarder, serverer rødvin i vores brugte hvidvinsglas og nægter at vi kan få nye glas (vi spurgte endda efter nye glas flere gange - undskyldningen var, at der ikke var flere glas? Så vask dem dog op!).
15 mand til julefrokost, hvor der ikke bliver sparet på noget og så bliver man mødt med en sådan attitude?!

Tak, Kiro1966

Råvarerne er gode, betjeningen er god, tilberedningen er god, stemmeningen er god, og den samlede oplevelse er virkelig god! Bestemt pengene værd! Eneste minus er, at der ikke er åben til frokost ;-)

Tak, NN1511

Efter salgsmøde tog vi på KöD for at få en god bøf og hygge.
Vi havde 3 forskellige ønsker til tilberedning, og det hele sad lige i skabet. Perfekt tilberedning og lækkert tilbehør!
Godt vin udvalg og servicen var i top, i nogle hyggelige rammer, så alt i alt en perfekt aften.

Tak, Kenneth K

Rejsende, der kiggede på KöD Aarhus, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i KöD Aarhus? Fortæl om dine oplevelser!