“Ekstraordinært”

nr. 3 af 627 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 16. oktober 2018

Dejligt lyst lokale. Utrolig professionel betjening og ekstraordinære retter. Vinene passede perfekt. Anbefalelsesværdigt. Vi glæder os til et gensyn.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Ambassador719184

Anmeldt 9. september 2018

Vi ankom klokken 18.30 og blev forkælet til klokken 23.30. Min datter sagde på vejen hjem: "Jeg vil ha" et studiejob som tjener" og min søn sagde: "Det skal man ha råd til hver fredag". Vi havde en fantastisk aften, hvor vi blev overdynget med fantastiske smage, smukt anrettede lækkerier og en veltalende tjener, der overøste os med viden.

Dato for besøg: februar 2018
1  Tak, Greta Jo L
Anmeldt 27. august 2018

Jeg har nu været på denne dejlige gourmet restaurant 2 gange. Det kan varmt anbefales.
Super god betjening, dejlige lokaler, med massere af plads.

Maden er dejlig, har både fået fuld og halv gas. Super mads, med stor variation og massere af kvalitet.

Dato for besøg: april 2018
2  Tak, RobertHolstAndersen
Anmeldt 10. august 2018

Vi besøgte Gastomé torsdag d.8/8/18 og oplevede et meget højt gastronomisk niveau og et yderst engageret tjener-crew på Gastromé. Hver eneste ret var kendetegnet ved velsmag, perfektion og kreativitet. Smagskompositionerne var som en smuk symfoni, der gik op i en højere enhed. Der var tænkt over enhver lille detalje i retternes sammensætning og råvarerne var udvalgt med stor præcision. Jeg har aldrig fået så lækker en kammuslingesmag og en så velsmagende krabbebisque matchet flot med forskellige slags stikkelsbær fra kokkens egen have. Retten med lammefilet var ligeledes en sublim oplevelse af velsmag. Lammet var grillet på en japansk yakitori-grill, hvor kødet er meget tæt på de varme kul, hvilket giver en fantastisk lækker, røget stegeskorpe og en perfekt rosa midte i kødet. Fileten var helt enkelt serveret med ærter og hestebønner, men sikke en smag i de råvarer! De fleste af vinene matchede perfekt til retterne og var nøje udvalgt fra små og biodynamiske producenter. Selvom jeg kun havde bestilt et halvt glas vin til hver ret, var tjenerne utroligt gavmilde med skænkningen. Jeg vil særligt fremhæve en dejlig Ribero del duero på 100% Tempranillo med lækre noter af kirsebær, peber, jord og et animalsk strejf, der sad lige i skabet til den meget lækre sommerbuk-servering. Den meget smukke ret varslede efterårets komme med flotte violette og røde nuancer. Rødbede, kirsebær og sommerbuk var serveret med hjertet i mere end én forstand! Udenfor hamrede regnen pludselig ned og efteråret var på vej. Tjenerne var her meget opmærksomme og omsorgsfulde og spurgte om de skulle bestille en taxi eller de foreslog vi kunne blive til regnen stoppede. Vi sluttede af med et par lækre og kreative desserter med hyldeblomst, melon, hybenrose og hvid chokolade og en meget smuk finale, som var en frisk fortolkning af rød grød, men med helt friske danske sommerbær. Eneste lille kritikpunkt var at nogle af vinene kom lidt for tidligt i forhold til retterne, så de stod og blev lidt for varme inden serveringen. Men alt i alt en kæmpe gastronomisk oplevelse. Jeg kan varmt anbefale Gastromé. En lille perle i hjertet af Aarhus. Tak fra Matilde og Magnus

Dato for besøg: august 2018
4  Tak, Magnus M
Anmeldt 24. juni 2018 fra mobile enheder

En oplevelse i særklasse. Signatur menuen med vinmenu. Fantastisk velkomponerede retter i perfekt størrelse. Friskt og nyt, -lidt udenom alt der klassiske på en forfriskende måde. Skøn vinmenu, også med overraskende elementer. Super betjening.

Dato for besøg: juni 2018
2  Tak, Berit S

Rejsende, der kiggede på Restaurant Gastrome, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Restaurant Gastrome? Fortæl om dine oplevelser!