“God og lækker mad, også når man er på SU”
Anmeldelse af Spiselauget

Spiselauget
nr. 320 af 634 Restauranter i Århus
Anmeldt 10. august 2021

Menuerne varierer meget, så det er aldrig kedeligt! Stedet er stort og uformelt, hvilket er en perfekt setting for familier. Dog kan det godt larme en del. Prisen er helt klart god.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, P6367CEemmal

Anmeldt 21. juli 2021

Hyggeligt sted, trods al betonen, men utroligt kedelige og slatne fritter til vores muslinger.
Tre prikker for den venlige betjening.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, KlausB1053
Anmeldt 1. januar 2021

Det startede fint nok med god afhentning og flink personale. Dog havde vi fået oplyst at de kunne lave en glutenfri menu, men det fandt vi ud af bare betød at personen med allergi blot måtte undvære de elementer med gluten i blandt andet stort set alle snacksene (som var pivringe!)

Nå men forretten som var rimmet kammuslingtatar smagte næsten uspiseligt meget af salt. Og intet andet!
Hovedretten var oksemørbrad: hold da op et kæmpe stykke kød man fik hver - så synd da det var uspiseligt. Det smagte simpelthen gammelt og det smuldrede inde i munden som om det havde ligget alt alt for længe. Og så var det også overtilberedt!
Tilbehøret var pommes Anna hvor kartoflerne var rå..
Jeg er glad for at der var brød til forret (trods det var tørt og bastant uden lufthuller).

Kan på ingen måder anbefale at få mad derfra. Det var godt nok en skuffelse. Øv

Dato for besøg: december 2020
Tak, Amalie A
Anmeldt 21. oktober 2020

Torsdag den 15. oktober var vi til Dinner Days på Spiselauget. Vi fik persisk köfte med tilbehør. Vi glædede os til mellemøstlig mad men blev ekstremt skuffede. Fejlene var så mange; vi remser dem bare op:

1) Falaflerne var ekstremt tørre. Tjeneren oplyste, at det skyldes, at de var bagt i ovnen uden fedt, men det er os ligegyldigt, for de var ekstremt tørre og flade – kun spiselige med masser af Baba Ganoush til.

2) Köfterne var hårdt stegte og smagte ikke af meget. Igen reddede Baba Ganoush sagen, idet sammensætningen af köfte og Baba Ganoush gav mindelser om noget mellemøstligt.

3) Tabouleh (Bulgursalaten) var ok men så heller ikke mere.

4) Salaten med radisser, agurker m.m.; ja først i anden ombæring opdagede vi, at der var grønne oliven i.

5) Fladbrødet var ikke værd at spise. Var vist mest brød, lavet på mel og vand

6) Vinen – ad libitum; den hvide var ok, men rødvinen var en flad vin, der ikke smagte af noget særligt.

Baba Ganoush og humus smagte fint, men det kan ikke redde middagen.

Og så er der det med Dinner Days: vi gav 210 kr. per person + gebyr. På hjemmesiden ser vi, at vi kunne få elendigheden for 195 kr. pr person – Det er ekstrem dårlig reklame.

Alt i alt manglede der smag i alt, hvad der blev serveret. No value for money.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, olesteenk
Anmeldt 8. oktober 2020

Vi var til “suppe ad libitum”, men der var desværre ikke nok suppe, så man kunne smage alle 3 slags. Servicen var mangelfuld. Vi var nødt til flere gange selv at opsøge personalet for at få fyldt op i buffeten eller bestille noget.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 770johannew

Rejsende, der kiggede på Spiselauget, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Spiselauget? Fortæl om dine oplevelser!