Smukt og hyggeligt

Vi besøger altid Dyrehaven, når vi er i Aarhus. Især min datter elsker stedet (mest dyrene). Men... læs mere

Anmeldt d. 19. oktober 2020
Twinz73
Vanløse, Danmark
Fed oplevelse

Anmeldt d. 1. august 2020
PernilleBT
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
fra 39,99 $
fra 53,77 $
Tidsrejse i Århus
1 anmeldelse
fra 94,30 $
fra 22,39 $
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Vi var meget imponeret over besøger i Dyrehaven. Vi havde ikke nogle forventninger til hvad det var, og det gjorde oplevelsen endnu bedre! Da min mand er jæger og går meget op i dette - samt viden om dyr var dette en kæmpe oplevelse. Helt klar et besøg værd! Og det er ikke sidste gang vi kommer

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, PernilleBT
Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

En hyggelig tur i Dyrehaven. Muligt at komme helt tæt på dyrene. Dyrene ville gerne have æbler. Smukt område.

1  Tak, Pskj
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Denne oplevelse ville jeg helt klart anbefale til alle og især børnefamilier. Kan klart anbefale man husker gulerødder så man kan fodre de små dådyr.

Tak, TasteTheCities
Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggelig sted,- hvis man har glemt gulerødder til rådyrene, kan man købe dem inden man går ind i skoven.

Tak, 233maleneb
Anmeldt d. 3. juni 2020

Ud af næsten ingen ting, kommer man forbi dyrehaven uden gulerødder som man kan fodre dyrene med. Det er en hel vild oplevelse at komme så tæt på rådyrene Jeg har været i Dyrehaven i Klampenborg mange gange, men her kommer man ikke så tæt på dyrene. Som en særlig oplevelse i Århus kan man også komme tæt på Vildsvin.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Per N