Så hyggeligt, hvis du har børn

Vi havde købt gulerødder hjemmefra og der var massere af dådyr. Den lille (9 år), havde glædet sig... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
hansensis
Fed oplevelse

Vi var meget imponeret over besøger i Dyrehaven. Vi havde ikke nogle forventninger til hvad det... læs mere

PernilleBT
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
fra 39,83 $
fra 53,54 $
Tidsrejse i Århus
1 anmeldelse
fra 93,89 $
fra 21,15 $
Anmeldt d. 3. juni 2020

Ud af næsten ingen ting, kommer man forbi dyrehaven uden gulerødder som man kan fodre dyrene med. Det er en hel vild oplevelse at komme så tæt på rådyrene Jeg har været i Dyrehaven i Klampenborg mange gange, men her kommer man ikke så tæt på dyrene. Som en særlig oplevelse i Århus kan man også komme tæt på Vildsvin.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Per N
Anmeldt d. 10. maj 2020 fra mobile enheder

Endelig vovede vi os ud i denne Covid 19 tid. Der var mange gæster, men vi holdt fint afstand. Vi havde det smukkeste vejr. Vi så både vildsvineunger og masser af rådyr.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 7. marts 2020

Smuk og dejligåret rundt, bliver skønt når rådyrerne får bambier.Er man heldig får man også et kig til vildsvinene, deres afkom er så kønne og frække at se på.

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, KP-DK
Anmeldt d. 15. februar 2020 fra mobile enheder

Har besøgt stedet to gange. Første gang ultimo marts også i dag. Stedet ligger smukt. Men jeg er begge gange blevet lamslået over stedets overgræsning. Dyrenes naturlige fødesøgning er nærmest ikke eksisterende. Bevares dyrene lider ingen nød pga. fodring, men stedets ekstremt høje græsningtryk efterlader et klart indtryk af at stedet er slidt.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, 26rikkef
Anmeldt d. 11. februar 2020

Vil anbefale at man medbringer gulerødder/æbler ellers er der mulighed for at købe det i kiosken. Her kan man få mange sjove og hyggelige stunder til at gå. Tag en picnic kurv med og du har de perfekte omgivelser i parken.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, thomas2pro