“Ingen hjælp ”
Anmeldelse af VinDanmark

VinDanmark
nr. 46 af 636 Restauranter i Århus
Beskrivelse: Når du besøger vores vinhandel på havnen i Århus, ligger vi op til en anderledes oplevelse. Vores rustikke havnelokaler og udsigten over lystbådhavnen danner tilsammen rammerne for vinbutikken. Vi lægger vægt på personlig betjening og hyggelig atmosfære. Vores sortiment i vine er baseret på små producenter og mindre vinområder, derfor vil der altid være mulighed for at smage på vinen inden du køber. Du kan spare op til 30-50 % på vores vine når du besøger vores vinhandel. Udover vin, forhandler vi også øl og delikatesser. Står du og mangler en gave til en festlig anledning, laver vi også flotte gaveløsninger i vinkasse eller kurv. VIN & TAPAS BAR Som noget helt nyt har vi fået lavet en selvbetjenings bar som en del af vores vinbutik. Idéen er, at I som kunder kan sidde og nyde et dejlig glas vin og en lækker tapas anretning med udsigt udover lystbådhavnen. Ved selvbetjening menes der at man selv servicerer og samtidig håber vi at man selv rydder op. Dermed kan vi holde priserne helt i bund og det synes vi jo er fantastisk. Vi serverer tapas i vores normale butiksåbningstider. TAKE-AWAY: Du kan også tage tapas med dig hjem. Hold festen derhjemme. Skab din egne omgivelser med vores lækre tapas og gode vin. Du betaler 100 kr i depositum for tallerken og skåle, som du får tilbage når du returnerer det. EVENTS I BUTIKKEN Ved siden af vinbutikken er der også mulighed for at komme til en af vores vinsmagninger, som bliver afholdt op til flere gange i måneden. Desuden kan du også prøve vores "Secret Restaurant", en anderledes gourmetoplevelse eller vores nyeste tiltag "MAD&VIN Hygge" test dine smagssanser. Klik her for at se vores eventkalender> Hold et arrangement hos VINDANMARK: Hos Vindanmark kan du afholde private arrangementer Vi kan rumme op til 14 personer til et møde, frokost, vinsmagning eller bare for hyggens skyld Vi kan tilbyde et bredt udvalg af vine Vi kan anrette en lettere frokost platte bestående af tapas og brød Vi har også øl og kaffe Vi skaber en hyggelig og afslappet stemning med levende lys og dejlig musik i baggrunden Er vejret godt kan i booke plads til 20-30 personer udenfor med udsigt til havn og vand PRISER: Tapasanretning: 75 kr pr person Vinsmagning i butikkens åbningstid: 175 kr pr person Ønsker i at afholde et arrangement udenfor vores butiksåbningstider kan dette også arrangeres efter aftale.
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Ville gerne have et glas bobler men kunne ikke finde nogle i køledisken. Fik blot af en kvindelig tjener at vide, at flasken stod til venstre i disken. Der var virkeligt ikke travlt, så jeg forstår ikke, at tjeneren ikke kunne gå de få skridt og hjælpe mig. Ogav og gik.

Tak, Torben S

Anmeldt 3. juni 2021 fra mobile enheder

Moules-frites og vin adlibitum på #vindanmark med min søster. Det kan man da ikke være vred på. Vi fik nåede en flaske bobler til deling (hun var i bil ) og nåede 4 portioner moules. Deres aioli/safran mayo var rigtig lækker og passede godt til deres krydderiet fritter. Personalet var høflig og serviceminded. Muslingerne smagte dejligt og saucen i bunden gav er lille “spark” som eftersmag. Det var er event vi havde købt før corona, så kan ikke huske hvad det kostede for ti timers mad og drikke.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Kamillakolind
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Genialt niveau til prisen

Tæt på molen med ansigterne mod den nedgående sol findes denne perle. Simpelt tapas-kort med gode vine. Og et hidtil uset tag-selv vin-koncept.

Det holder en skøn torsdag aften. Og så smiler de alle ...

Tak, MasterPricon
Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

Vi nød vin og tapas i solen med udsigt til roklubbens forårs aktiviteter. God vin, venlig betjening og dejlig spansk tapas. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, FinnK683
Anmeldt 17. januar 2020

Vi var 4 venner til en vinsmagning, med gode velsmagende vine og tapas.
Super god og sjov aften! Vinsmagningen blev afholdt af en enorm kyndig vinkender, der både var kompetent indenfor sit felt og humoristisk i sine fortællinger.
Fantastisk aften!!

Tak, Faina T

Rejsende, der kiggede på VinDanmark, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i VinDanmark? Fortæl om dine oplevelser!