“Enkelt, godt, hyggeligt og super god betjening”
Anmeldelse af VinDanmark

VinDanmark
nr. 24 af 627 Restauranter i Århus
Beskrivelse: Når du besøger vores vinhandel på havnen i Århus, ligger vi op til en anderledes oplevelse. Vores rustikke havnelokaler og udsigten over lystbådhavnen danner tilsammen rammerne for vinbutikken. Vi lægger vægt på personlig betjening og hyggelig atmosfære. Vores sortiment i vine er baseret på små producenter og mindre vinområder, derfor vil der altid være mulighed for at smage på vinen inden du køber. Du kan spare op til 30-50 % på vores vine når du besøger vores vinhandel. Udover vin, forhandler vi også øl og delikatesser. Står du og mangler en gave til en festlig anledning, laver vi også flotte gaveløsninger i vinkasse eller kurv. VIN & TAPAS BAR Som noget helt nyt har vi fået lavet en selvbetjenings bar som en del af vores vinbutik. Idéen er, at I som kunder kan sidde og nyde et dejlig glas vin og en lækker tapas anretning med udsigt udover lystbådhavnen. Ved selvbetjening menes der at man selv servicerer og samtidig håber vi at man selv rydder op. Dermed kan vi holde priserne helt i bund og det synes vi jo er fantastisk. Vi serverer tapas i vores normale butiksåbningstider. TAKE-AWAY: Du kan også tage tapas med dig hjem. Hold festen derhjemme. Skab din egne omgivelser med vores lækre tapas og gode vin. Du betaler 100 kr i depositum for tallerken og skåle, som du får tilbage når du returnerer det. EVENTS I BUTIKKEN Ved siden af vinbutikken er der også mulighed for at komme til en af vores vinsmagninger, som bliver afholdt op til flere gange i måneden. Desuden kan du også prøve vores "Secret Restaurant", en anderledes gourmetoplevelse eller vores nyeste tiltag "MAD&VIN Hygge" test dine smagssanser. Klik her for at se vores eventkalender> Hold et arrangement hos VINDANMARK: Hos Vindanmark kan du afholde private arrangementer Vi kan rumme op til 14 personer til et møde, frokost, vinsmagning eller bare for hyggens skyld Vi kan tilbyde et bredt udvalg af vine Vi kan anrette en lettere frokost platte bestående af tapas og brød Vi har også øl og kaffe Vi skaber en hyggelig og afslappet stemning med levende lys og dejlig musik i baggrunden Er vejret godt kan i booke plads til 20-30 personer udenfor med udsigt til havn og vand PRISER: Tapasanretning: 75 kr pr person Vinsmagning i butikkens åbningstid: 175 kr pr person Ønsker i at afholde et arrangement udenfor vores butiksåbningstider kan dette også arrangeres efter aftale.
Anmeldt 6. september 2018

Vi spiste i uformelle, hyggelige maritime omgivelser. Maden er god og enkel, og betjeningen er uformel og alligevel fantastisk. Super fint koncept med vinbaren, hvor man smager på forskellige vine inden man vælger den (eller dem) man vil have et glas af. Kan varmt anbefales - vi har været der før og kommer helt sikkert igen.

Tak, karstenlumbye

Anmeldt 18. august 2018 fra mobile enheder

Meget hyggelig sted ved lystbådehavnen i Århus. God mad, vin og fisk og hyggelig stemning. Fisken var meget frisk og velsmagende.

Tak, Lars K
Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt og uprætentiøst sted med god udsigt til havnen fra terrassen. Mange muligheder for valg af vin og høflig selvbetjening, tapas er er godt følgeskab.

Tak, 560sille
Anmeldt 24. juli 2018 fra mobile enheder

Lækker fisketapas med flere forskellige slags fisk og skaldyr. Der er brød, tang og hvidløgsaioli til, som også er meget lækkert. Vi fik ikke citron på vores tallerken. En forglemmelse fra personalets side. Der var meget travlt og svært at få bord. Det er desværre ikke muligt at bestille bord. Stedet ligger lige ved havnen med udsigt til sejlskibe og vand. Der var et band, som spillede skøn jazzmusik.

Tak, 605hanneb
Anmeldt 25. juni 2018 fra mobile enheder

Lækre pil-selv-rejer og hyggeligt koncept. Rejerne har god smag og kvalitet, du får værdi for pengene. Der følger noget super lækkert hjemmebagt brød til og aioli. Det er et rigtig godt koncept, at man har mulighed for at smage alle vinene inden man bestemmer sig for den man helst vil have et helt glas af.
Har været der to gange nu, indenfor 2 uger, klart anbefalings værdigt.

1  Tak, Kamillakolind

Rejsende, der kiggede på VinDanmark, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i VinDanmark? Fortæl om dine oplevelser!