“Urban Tour”

Cycling Aarhus - Guided Tours
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 17. juli 2017 fra mobile enheder

Super god tur med en skøn dedikeret guide (Casper).
Han kunne fastholde 3 teenagere, så han får max point.

1  Tak, MHannibal
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 21. februar 2017

Som en del af et personale arrangement for små 20 personer, tog CYCLING AARHUS os med på en guided cykeltur. Turen startede ved DOKK1 og gik videre ud på Aarhus Havn og Ø, med en kaffepause i Dome of Visions. Vores guide, Pernille fortalte om byggerierne og de storslåede visioner, alt sammen viklet ind i spændende, sjove og finurlige facts og historier, og formåede at engagere alle.
Det var en virkelig god oplevelse.

Tak, mariasvaneborg
Anmeldt 13. juni 2016

Min kone og jeg havde glæde af at have Rune som guide en dejlig forårsdag her i juni.
Vi kom på de 3 timer rundt om alt der var værd at se og ikke mindst høre om, og da det var vores første besøg i Århus, så gik vi der fra MEGET mere viden om alt fra rådhuset til nattelivet :-)
Vi kan kun varmt anbefale at trække de 3 timer ud af kalenderen og opleve Århus på en ny og spændende måde.

Tak, mfr757
Anmeldt 31. maj 2016

Som en del af firmaturen til Århus, var vi på guidet cykeltur på havnen i Århus med Cycling Aarhus.
Det var en lærerig oplevelse med Christoffer og hans guider som var engageret og tilstede.I var med til at gøre firmaturen til noget særligt :-)

Tak, vvs763
Anmeldt 29. maj 2016 fra mobile enheder

Dejlig cykeltur rundt i smukke Århus med den bedste guide, Christoffer. Vejret var helt perfekt, og vi fik set mange spændende steder og bygninger.

Tak, RaskKirsten

Rejsende, der kiggede på Cycling Aarhus - Guided Tours, kiggede også på

Har du været i Cycling Aarhus - Guided Tours? Fortæl om dine oplevelser!