“Cykeltur”

Cycling Aarhus - Guided Tours
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 29. maj 2016 fra mobile enheder

Dejlig cykeltur rundt i smukke Århus med den bedste guide, Christoffer. Vejret var helt perfekt, og vi fik set mange spændende steder og bygninger.

Tak, RaskKirsten
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Cycling Aarhus - Guided Tours
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 29. maj 2016 fra mobile enheder

Super oplevelse på cykel rundt i Århus. Vi var er en gruppe på 7 personer som fik set steder i Århus hvor man normalt ikke kommer. Endvidere fik vi en super god fortælling fra guiden Christoffer.

Tak, Akselrask
Anmeldt 28. maj 2016 fra mobile enheder

Fantastisk tur med superguidning: Christoffer og hans team giver alle en fantastisk oplevelse med hjem fra Århus: Kultur, historie, levende fortælling, oplevelse, indsigt, udsigt... :Vi fik det hele - og mere til

Tak, Gunnar T
Anmeldt 28. maj 2016 fra mobile enheder

En supergod tur, som alle bør have med hjem fra besøg i Århus: Spændende, hyggeligt, indsigtsgivende: Dygtigt guidet! En rigtig fin måde at opleve byen på.

Tak, Elsethorup
Anmeldt 28. maj 2016 fra mobile enheder

Weekendtur i Århus med spændende guidet cykeltur tur rundt i byen. Meget veltilrettelagt og inspirerende. De guider kan deres kram.

Tak, regni1948

Rejsende, der kiggede på Cycling Aarhus - Guided Tours, kiggede også på

Har du været i Cycling Aarhus - Guided Tours? Fortæl om dine oplevelser!