“Cykeltur”

Cycling Aarhus - Guided Tours
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 28. maj 2016 fra mobile enheder

Fantastisk tur med superguidning: Christoffer og hans team giver alle en fantastisk oplevelse med hjem fra Århus: Kultur, historie, levende fortælling, oplevelse, indsigt, udsigt... :Vi fik det hele - og mere til

Tak, Gunnar T
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Cycling Aarhus - Guided Tours
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 28. maj 2016 fra mobile enheder

En supergod tur, som alle bør have med hjem fra besøg i Århus: Spændende, hyggeligt, indsigtsgivende: Dygtigt guidet! En rigtig fin måde at opleve byen på.

Tak, Elsethorup
Anmeldt 28. maj 2016 fra mobile enheder

Weekendtur i Århus med spændende guidet cykeltur tur rundt i byen. Meget veltilrettelagt og inspirerende. De guider kan deres kram.

Tak, regni1948
Anmeldt 28. maj 2016 fra mobile enheder

En helt igennem god oplevelse! En behagelig og meget vidende guide, Christoffer, der levende, engageret og på meget spændende vis gav os (syv af ældre årgang) indsigt i byens historiske og kulturelle forhold: En oplevelse, vi gerne vil gentage og som vi varmt kan anbefale til andre!
Her på billedet er vi nået toppen på Godsbanen: Sikke en udsigt! Sikke en fortælling!

Tak, Koloristerne P
Anmeldt 27. maj 2016 fra mobile enheder

Var på Urban Tour med kollegaer. Lærerigt, hyggeligt og godt gennemført af meget sød guide, der vidste hvad hun talte om. Turen blev endda tilrettet vores ønsker undervejs. Kan klart anbefales

Tak, jhaustrup

Rejsende, der kiggede på Cycling Aarhus - Guided Tours, kiggede også på

Har du været i Cycling Aarhus - Guided Tours? Fortæl om dine oplevelser!