“Arkitektturen på cykel”

Cycling Aarhus - Guided Tours
Anmeldt for 28. maj 2016 fra mobile enheder

En helt igennem god oplevelse! En behagelig og meget vidende guide, Christoffer, der levende, engageret og på meget spændende vis gav os (syv af ældre årgang) indsigt i byens historiske og kulturelle forhold: En oplevelse, vi gerne vil gentage og som vi varmt kan anbefale til andre!
Her på billedet er vi nået toppen på Godsbanen: Sikke en udsigt! Sikke en fortælling!

Tak, Koloristerne P
Filtrér

Anmeldt for 27. maj 2016 fra mobile enheder

Var på Urban Tour med kollegaer. Lærerigt, hyggeligt og godt gennemført af meget sød guide, der vidste hvad hun talte om. Turen blev endda tilrettet vores ønsker undervejs. Kan klart anbefales

Tak, jhaustrup
Anmeldt for 16. januar 2016

Min mand og jeg besøgte Århus i august, hvor vi bookede en tur hos Cycling Aarhus, som vi faktisk var blevet anbefalet af Cycling Copenhagen som de samarbejder med. Vores guide Rune var enormt vidende om byen og dens historie. Men udover fik vi også en spændende fortælling om, hvordan Århus i disse udvikler sig især indenfor kultur og arkitektur. Vi anbefaler gerne denne tur til alle som skal besøge byen.

Tak, Dorthe M
Anmeldt for 10. september 2015

Pragtful cykeltur igennem vores alles Århus!
Kan varmt anbefales.
Fantastisk behagelige cykler og en god og informativ guide!

Tak, Louise B
Anmeldt for 9. maj 2015 fra mobile enheder

superfed måde at opleve byen på!
Christoffer er en virkelig fin fyr der ved en masse om Aarhus. kan bestemt anbefales!

Tak, Christina S

Rejsende, der kiggede på Cycling Aarhus - Guided Tours, kiggede også på

Har du været i Cycling Aarhus - Guided Tours? Fortæl om dine oplevelser!