“Fantastisk kvalitet for små penge”
Anmeldelse af Oli-Bistro

Oli-Bistro
nr. 379 af 634 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 9. august 2021

Meget autentisk fransk restaurant. Fantastisk CHAMPAGNE og skønne retter.
Meget høj kvalitet og super billigt at gå ud at spise fuldstændigt som i FRANKRIG.
Elskede hver en bid.
Tak

Tak, U8896OAkarinag

Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Billigt og autentisk - kan anbefales! Super Rose - bare hop ud i en flaske - renset for nederen Århus hipster vibes - som at være i Paris

Dato for besøg: juli 2021
Tak, MortenV110
Anmeldt 3. juli 2021

Tjenerne var ekstremt korte for hovedet og da vi ville bestille fik vi at vide at det vi oprindeligt ville bestille var for meget pr person og da vi så fik maden var det små portioner.. generelt havde tjenerne ikke en særligt god attitude og man følte nærmest at man forstyrrede dem

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, LMP002
Anmeldt 13. maj 2021 fra mobile enheder

Skøn autentisk fransk bistro med fantastisk mad som feks. moulle frites, østers, langtidsstegt kalv og ribeye. Alt lavet til perfektion. Også et godt vinkort til rimelige priser. Stedet ser ikke ud af meget, men helt sikker værd at besøge.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Vibeke_Mul
Anmeldt 1. maj 2021

Bedste anbefalingerne herfra. Dejlig smagfuld mad serveret i autentiske omgivelser langt fra Paris. Kan absolut anbefales til en hyggelig middag for hele familien.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, annetteogkimj

Rejsende, der kiggede på Oli-Bistro, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Oli-Bistro? Fortæl om dine oplevelser!