“Dejlig ligge sted - hyggeligt og billigt”
Anmeldelse af Oli-Bistro

Oli-Bistro
nr. 325 af 633 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 7. juli 2016

Hvis vejret er til det, så er der gårhave og fortorvs servering. Maden er simpel, indretningen er typisk fransk og prisen er lav. I det vandvittige hyggelige Aarhus latinerkvarter. Det tilsammen giver lige akkurat 4*. Et besøg værd - og deres egen importerede franske rødvin er drikkelig og serveres i 1 liters karafler. Men kom for oplevelsen og prisen.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Danish-Sasso

Anmeldt 28. maj 2016 fra mobile enheder

Aldrig har jeg oplevet så dårlig en service; himler med øjenene når man spørger efter mere vand, serverer en åbnet hvidvin, når man køber en hel flasker, tamme og kolde forretter, gennemstegt og forgammelt kød til hovedret. Og da det påtales, bliver ejeren tydeligt vred og siger:"jeg er ligeglad. Jeg glad hvis I ikke kommer igen".
Uforskammet betjening og virkelig dårlig mad.

Dato for besøg: maj 2016
2  Tak, Madmisse
Anmeldt 22. maj 2016

Selv om jeg tidligere har anmeldt Oli-Bistro i Mejlgade, gør jeg det endnu en gang, da restauranter kan ændre sig med tiden. Men når det gælder Oli-Bistro, så er der kun sket forbedringer til den positive side.
Min kone og jeg fik ikke bare et godt - men et rigtig godt - måltid, da vi endnu en gang valgte at bestille bord hos Oli. Blåmuslinger til forret, laks til hovedret og franske oste til dessert. Tre serveringer af mad i høj klasse for 160 kr.
Da Aarhus selvsagt byder på gourmet-mad af høj klasse, skal et spisested efter vores mening vurderes ud fra madens kvalitet, stemningen og prisen. Og med den målestok kommer franskmandens bistro i Mejlgade op på førstepladsen.Til den pris findes det ikke bedre i Aarhus.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Frodelund
Anmeldt 30. april 2016

I Mejlgade, Aarhus findes forretninger og restauranter hvor man får en helt særlig oplevelse. Vi har netop fået en 3 retters menu, til 125 kr. Først dejlige muslinger, hovedret var kanin med kartofler og grøntsager, som dessert raberkompot som vor mor laver den. Det var bare lækkert. Selve stedet osser af det franske. Helt klart et besøg værd

Dato for besøg: april 2016
Tak, Fridthjof
Anmeldt 27. februar 2016

Jeg har været derinde 2 gange og ærlig talt, så ved jeg ikke hvorfor jeg gik med til at gå derind anden gang... Ejeren Oli er en skræmmende ubehøvlet tjener, som fremstår grisk og bitter. Jeg har begge gange følt mig yderst uvelkommen. Maden er god nok, men jeg synes ikke den er værd at gå derind for, med den tilhørende betjening.

Dato for besøg: januar 2016
2  Tak, annasofiev

Rejsende, der kiggede på Oli-Bistro, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Oli-Bistro? Fortæl om dine oplevelser!