“De lækreste pizzaer”

Cafe & Restaurant Nero
nr. 29 af 620 Restauranter i Århus
Køkkener: Italiensk
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: En stemning af storby og associationerne går til en fancy vinbar i Rom. De fleste siger… ”Det er jo fuldstændigt som i Rom” Her får du KUN serveret autentiske råvarer hentet fra Italien. Prøv vores antipasti… den italienske udgave af Tapas. … serveret med dejlig italiensk rødvin til. Med vores italienske antipasti tager vi dig på en kulinarisk rejse rundt i Italien. Nyd et stykke af Italien – midt i Århus Velkommen på Cafe Nero.
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Restauranten kan varmt anbefales. Stedet er super hyggeligt og de laver de lækreste pizzaer. Et sted jeg helt sikkert vil besøge igen.

Tak, rapope

Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

God italiensk mad.

Fik tapasbræt, carbonara og tiramisu. Smagte virkelig godt - og var mæt efterfølgende.

Kan klart anbefales.

Tak, denmark-martin
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Spiste til aften på Nero, havde booket bord i forvejen. Blev modtaget af sød tjener, som viste os til bordet. Flere borde er adskilt så du har afstand/adskillelse fra de andre spisende gæster, fint. Bestilte pizza, og raviolacci funghi samt carbonara dertil caprese salat. Alle retter var gode og veltilberedte, med undtagelse af Raviolacci som var smagsløs og kedelig. Vi kommer dog gerne igen en anden gang.

1  Tak, Mortenk437
Anmeldt 15. juli 2020 fra mobile enheder

Byens bedste italienske pizzaer Tynd bund og tilpas med fyld. Gode råvarer.
Betjeningen var lidt langsom og de glemte maden til en ved bordet. Det gode måltid ophævede den lille utilfredshed.
Vi kommer helt sikkert igen.

1  Tak, J5977OKtinab
Anmeldt 12. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted god service og helt suveræn mad oplevelse til små penge. Helt sikkert et sted vi vil komme igen

Tak, sonnypold

Rejsende, der kiggede på Cafe & Restaurant Nero, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Cafe & Restaurant Nero? Fortæl om dine oplevelser!