“Fantastisk italiensk mad!”
Anmeldelse af Cafe & Restaurant Nero

Cafe & Restaurant Nero
Reservér med
Cafe & Restaurant Nero er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 30 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Italiensk
Beskrivelse: En stemning af storby og associationerne går til en fancy vinbar i Rom. De fleste siger… ”Det er jo fuldstændigt som i Rom” Her får du KUN serveret autentiske råvarer hentet fra Italien. Prøv vores antipasti… den italienske udgave af Tapas. … serveret med dejlig italiensk rødvin til. Med vores italienske antipasti tager vi dig på en kulinarisk rejse rundt i Italien. Nyd et stykke af Italien – midt i Århus Velkommen på Cafe Nero.
Anmeldt 21. oktober 2018 fra mobile enheder

Cafe Nero er helt klart en af de bedste italienske retter i Aarhus! Mega godt tapasbræt og lækre pizzaer! Hyggelig atmosfære og italiensk musik. Meget autentisk. Kan helt klart anbefale Nero til alle, der er glade for Italien og italiensk mad.

Tak, Vicki Terese G

Anmeldt 15. oktober 2018

vi har besøgt restauranten mange gange og hver gang erkendt at kvaliteten og betjeningen er i top.
Der bliver brugt friske råvarer, ikke dåse- eller glas champignon/tomater og pizza bunden er super tynd og sprød.
Kan varmt anbefales.

Tak, hshvass
Anmeldt 11. oktober 2018 fra mobile enheder

Maden på Café Nero er helt i top. Man kan smage at råvarerne er i orden og at vinene er valgt med omhu. Atmosfæren er som at sidde på en restaurant i Italien. Lækker mad, venlig betjening og fantastisk stemning! Helt klart et besøg værdigt :)

Tak, Milleoegendahl
Anmeldt 25. september 2018 fra mobile enheder

Bedste Italienske restaurant i Århus. Dejlige og smagfulde pizzaer og dejlig frisklavede tapas.
Enkelt menukort med gode retter af friske råvarer. Simpelthen dejlig oplevelse.

Dato for besøg: september 2018
Tak, 141susanneb
Anmeldt 26. august 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten en fredag aften og fik tapas og mini pizzaer til deling plus en flaske rødvin. Regningen endte på ca 800 kr, og det var helt fair. Maden var lækker, flot anrettet og smagen var autentisk og frisk. Tjenerne var smilende og høflige, og atmosfæren var hyggelig og afdæmpet. Rigtig fint besøg og vi kommer gerne igen!

Dato for besøg: august 2018
Tak, Malene84

Rejsende, der kiggede på Cafe & Restaurant Nero, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Cafe & Restaurant Nero? Fortæl om dine oplevelser!