“Dobbelt fødselsdag”

Køkkener: Kinesisk, Thai, Mongolsk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Alle fik frokost buffet og udvalget i friturebuffeten er ok. Alle retter er skiltet med håndskrevet kuglepen og sat på med tape - meget primitivt. Salatbaren er kedelig og flere fik dårlige blæksprutter i wokbuffeten.
Beskidte kaffekopper og plastikbøtte med mælkepulver til lattefolket...
Kedelig indretning og ret så "mut" servering.
Tak men nej tak!

Tak, Helle S

Anmeldt 25. januar 2020

Pænt rent sted med hurtig betjening ... men ..så. der var et valg mellem en buffet og sushi .. og da vi var på sushi frokost jagt 5 mand blev det jo så sushi ... dvs ... valget var 10 stk blandet sushi ... Ok så ... kan vi så bestille fx 6 tun og 6 laks nigri som sides ... ja ja og nej vi har ik lige TUN ... ok ... lad mig sige det sådan .. 10 stk ris ruller med meget lidt noget der ligner fisk i kom på bordet og alt smurt ind i mayo .. og tang ... plus en rulle med DÅSE TUN inden i ... kan ikke anbefales .. hvis man vil have SUSHI ...sorry ... måske deres buffet kan noget ... men IKKE sushi .. øv

Tak, Kenn J
Anmeldt 3. december 2019 fra mobile enheder

Vi havde købt Sweetdeal værdibeviser på frokost buffer hos Le’s i Aarhus. Værdi-Beviserne var godt nok utrolig billige, men jeg synes det er ærgerligt at skulle spise halv kolde ‘varme retter’. Det var desværre flere af de varme ting som var kolde.

Personalet var dog rigtig skønne mennesker men maden var efter vores mening ikke noget at råbe hurra for.

Vi gik derfra med en lidt øv oplevelse og har ikke besøgt stedet siden.

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, SabrinaJensen
Anmeldt 15. november 2019

Mega lækkert mad - jeg elsker og være her og synes der er en god stemning. Super venlige tjenere, 5 stjerner

Dato for besøg: november 2019
Tak, Amanda H
Anmeldt 12. november 2019

Super lækkert mad! Synes maden var fantastisk udover det var der mega god service! Kan klart anbefales

Dato for besøg: november 2019
Tak, Cindy H

Rejsende, der kiggede på Le's Restaurant, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Le's Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!