Kulturelt og kunstnerisk mekka

I Aarhus stimler kreative og alternative fag sammen i de gamle haller, hvor jernbanens tog og vogne... læs mere

Anmeldt d. 6. juli 2019

louisev330
Helsingør, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Århus
fra 53,77 $
fra 39,95 $
fra 201,44 $
fra 21,25 $
Anmeldt d. 26. oktober 2018 fra mobile enheder

Rigtig spændende sted, med stort fokus på innovation, iværksætteri m.m. lækker café og nogle meget interressante rammer. Som turist savner jeg lidt en tydligere profil af hvad huset kan byde mig, og hvorfor jeg, udover det arkitektoniske, skal vælge at bruge tid her.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, louisev330
Anmeldt d. 27. august 2018

Vi var til fødselsdag her og fik morgenmad. Der var et fint udvalg, ok betjening og varm kaffe. Det er et meget specielt rum at være i.

Dato for oplevelse: januar 2018
Tak, RobertHolstAndersen
Anmeldt d. 25. august 2018

fik serveret nogle udmærkede retter og betjeningen er venlig. Udenfor er det værd at gå helt op på toppen af det skrå tag.

Dato for oplevelse: september 2017
Tak, advobie
Anmeldt d. 15. august 2018

Når man tænker på at dette engang var min gamle arbejdsplads hvor der lå et logistiklager og hvor togvogne kunne køre ind og blive tømt med varer så er jeg imponeret over det de har udrettet her. Mange sjove steder og underholdning for et hvert menneske.

Dato for oplevelse: februar 2018
Tak, scheuerlein1973
Anmeldt d. 19. juli 2018 fra mobile enheder

Godsbanen har mange forskellige arrangementer som klart kan anbefales. Der er blandet andet også mulighed for at printe plakater mm. i flere forskellige størrelser. Derudover er der også etableret forskellige værksteder som er et besøg værd.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, 286gittej