Åben i dag: 10.00 - 17.00
Moesgaard skuffer aldrig

Moesgaard skuffer aldrig. Jeg så i dag særudstillingerne "Egypten, besat af livet" og "Kriger... læs mere

Marianne Kjaer P
Roskilde, Danmark
Rigtig fin museum

Fin museum 1 dag er ikke nok til at se det hele. Årskort er billigst hvis man vil besøge stedet... læs mere

MTB CHANNEL I
fra mobile enheder
Læs alle 2.067 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
fra 420,48 kr.
Tidsrejse i Århus
12 anmeldelser
fra 990,00 kr.
fra 147,88 kr.
fra 389,00 kr.
Anmeldt d. 6. juni 2023

Moesgaard museum er et fantastisk sted for hele familien. For de voksne er der mange timers fordybelse i både de midlertidige, men også de permanente udstillinger.

For børn og unge er der mange interaktive oplevelser, der kan give dem et indblik i de forskellige tidsperioder.
Museet har bestemt fulgt med tiden og kan varmt anbefales til folk i alle aldre.

Naturen omkring museet er også et besøg værd med skov og strand lige udenfor museet.

Dato for oplevelse: juni 2023
Tak, Flemse77
Anmeldt d. 10. februar 2023

En arkitektonisk perle lige uden for Århus.
Absolut et besøg værd - og det taget i betragtning, at jeg ikke er et museumsmenneske :-)

Dato for oplevelse: januar 2023
Tak, Lone0704
Anmeldt d. 28. januar 2023 fra mobile enheder

Det var en fed oplevelse, jeg er normalt ikke til museums besøg, men blev positiv overrasket
Der er gjort meget ud af udstillingerne og visning af de forskellige årstal
Var en tur på toppen af bygningen, det var super flot og hårdt at gå op.

Dato for oplevelse: januar 2023
Tak, 697dannir
Anmeldt d. 10. november 2022

Moesgaard er et vandvitting flot museum, og deres permanente udstillinger er ekstremt besøgsværdige.

Dato for oplevelse: september 2022
1  Tak, carlschm
Anmeldt d. 13. september 2022 fra mobile enheder

Besøgte museet og blev glædeligt overrasket over de fine udstillinger.
Der var lidt for enhver smag - jeg var især begejstret for den spændende grafik samt de fint udformede “personer” på Evolutionstrappen.
Også den mexicanske skildring af De dødes Dag var spændende - festlig og farverig.

Dato for oplevelse: september 2022
Tak, SusVedel