Åben i dag: 09.00 - 17.00
Flot og lærerigt.

Imponerende udstillinger. En anke er der dog. Rummet over Grauballemanden er som at gå på en... læs mere

HELDERDEN
Helt igennem veludført og gennemført Museum. SKAL besøges.

N9398VFmartinl
Læs alle 1.998 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
fra 39,51 $
Tidsrejse i Århus
1 anmeldelse
fra 93,27 $
fra 23,91 $
fra 36,11 $

Imponerende udstillinger.

En anke er der dog.
Rummet over Grauballemanden er som at gå på en madras, meget ubehageligt hvis man er udfordret i så henseende.
Det foresvæver mig også at ikke alle dele af udstillingen kunne nås med elevator.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, HELDERDEN

Fantastisk bygning, indretning og opstilling af værker. Der bliver brugt meget tid på at forme udstillingerne så de indbyder til at stå og nyde værket.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, N9398VFmartinl
Anmeldt d. 2. august 2021

Museet ligger i flotte omgivelser med en fantastisk udsigt. Udstillingerne er flot præsenteret. Man har formået at vise det væsentlige uden at det bliver for meget.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Marianne P
Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Gennemført oplevelse. Vi var afsted med vores børn på 7 og 9, og hele familien havde en rigtig god oplevelse. Fra vi trådte ind ad døren, blev vi hjulpet godt igang af personalet og alle udstillingerne var virkelig gennemførte og levede fuldstændig op til vores forventninger. Kan klart anbefales

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, torstenn235
Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig medrivende museum. Fra første øjekast; museet der skyder op i bakken, se figurerne på trappen i 3D, de velfortalte små faktuelle videoklip i udstillingerne, opstillingerne er scenerier i hjemme og landskabet, stjernehimlen og den flotte placering af gravballemanden.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, KittyWest2000