Åben i dag: 09.00 - 17.00
Dansk fortid med et væld af detaljer

Dansk fortid med et væld af detaljer blev udstille med sans for pædagogik og formidling. Et... læs mere

Jakob N
København, Danmark
Flot og lærerigt.

Imponerende udstillinger. En anke er der dog. Rummet over Grauballemanden er som at gå på en... læs mere

HELDERDEN
Læs alle 1.998 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
fra 39,51 $
Tidsrejse i Århus
1 anmeldelse
fra 93,27 $
fra 23,91 $
fra 36,11 $
Anmeldt d. 2. august 2021

Museet ligger i flotte omgivelser med en fantastisk udsigt. Udstillingerne er flot præsenteret. Man har formået at vise det væsentlige uden at det bliver for meget.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Marianne P
Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Gennemført oplevelse. Vi var afsted med vores børn på 7 og 9, og hele familien havde en rigtig god oplevelse. Fra vi trådte ind ad døren, blev vi hjulpet godt igang af personalet og alle udstillingerne var virkelig gennemførte og levede fuldstændig op til vores forventninger. Kan klart anbefales

Tak, torstenn235
Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig medrivende museum. Fra første øjekast; museet der skyder op i bakken, se figurerne på trappen i 3D, de velfortalte små faktuelle videoklip i udstillingerne, opstillingerne er scenerier i hjemme og landskabet, stjernehimlen og den flotte placering af gravballemanden.

Tak, KittyWest2000
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Museets udstilling om neanderthalere var virkelig god, aktiv og informativ.
Udstilling om døden var lidt for passiv.
Udstillinger om forskellige tider var gode og involvererne. Der var blot ekstremt meget læsestof.

Dato for oplevelse: juli 2021
1  Tak, thomaswZ6674NP
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse men god fortælling af menneskehedens historie, mosefundene var særdeles interessante. Bestemt besøget værd

Tak, Mrs_Vestergaard