Åben i dag: 09.00 - 17.00
Dansk fortid med et væld af detaljer

Dansk fortid med et væld af detaljer blev udstille med sans for pædagogik og formidling. Et... læs mere

Jakob N
København, Danmark
Flot og lærerigt.

Imponerende udstillinger. En anke er der dog. Rummet over Grauballemanden er som at gå på en... læs mere

HELDERDEN
Læs alle 1.998 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
fra 39,51 $
Tidsrejse i Århus
1 anmeldelse
fra 93,27 $
fra 23,91 $
fra 36,11 $
Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig medrivende museum. Fra første øjekast; museet der skyder op i bakken, se figurerne på trappen i 3D, de velfortalte små faktuelle videoklip i udstillingerne, opstillingerne er scenerier i hjemme og landskabet, stjernehimlen og den flotte placering af gravballemanden.

Tak, KittyWest2000
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Museets udstilling om neanderthalere var virkelig god, aktiv og informativ.
Udstilling om døden var lidt for passiv.
Udstillinger om forskellige tider var gode og involvererne. Der var blot ekstremt meget læsestof.

Dato for oplevelse: juli 2021
1  Tak, thomaswZ6674NP
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse men god fortælling af menneskehedens historie, mosefundene var særdeles interessante. Bestemt besøget værd

Tak, Mrs_Vestergaard
Anmeldt d. 18. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk museum. Flot udefra og flot indefra. Vi var begejstret for alle udstillingerne. De var sat så flot op. Men kaffen i cafeteriet er dyr i forhold til at den et lunken. Det må der gøres noget ved

Tak, AnetteOHH
Anmeldt d. 12. juli 2021

Fantastisk museum. Vi er normalt ikke de store "museums-gængere" - men det var en super oplevelse - også for vores 2 teenagere. Flotte udstillinger der virkelig er gjort noget ud af - absolut anbefalelsesværdigt.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Pia S