Åben i dag: 09.00 - 17.00
Dansk fortid med et væld af detaljer

Dansk fortid med et væld af detaljer blev udstille med sans for pædagogik og formidling. Et... læs mere

Jakob N
København, Danmark
Flot og lærerigt.

Imponerende udstillinger. En anke er der dog. Rummet over Grauballemanden er som at gå på en... læs mere

HELDERDEN
Læs alle 1.998 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
fra 39,51 $
Tidsrejse i Århus
1 anmeldelse
fra 93,27 $
fra 23,91 $
fra 36,11 $
Anmeldt d. 18. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk museum. Flot udefra og flot indefra. Vi var begejstret for alle udstillingerne. De var sat så flot op. Men kaffen i cafeteriet er dyr i forhold til at den et lunken. Det må der gøres noget ved

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, AnetteOHH
Anmeldt d. 12. juli 2021

Fantastisk museum. Vi er normalt ikke de store "museums-gængere" - men det var en super oplevelse - også for vores 2 teenagere. Flotte udstillinger der virkelig er gjort noget ud af - absolut anbefalelsesværdigt.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Pia S
Anmeldt d. 5. juni 2021 fra mobile enheder

Wau, sikke et museum. Jeg besøgte det med tre børn mellem 15 og 17. Noget spændt på om de synes neanderthalere var spændende, fik vi alle i den grad en oplevelse. Sikke et museum, så meget at se og læse, at gøre, at forstå. Vi var der i 3 timer og ungerne ævlede løs hele vejen hjem. Kan kun anbefales.

Dato for oplevelse: maj 2021
Tak, cphmalmo
Anmeldt d. 6. december 2020 fra mobile enheder

Altid et besøg vær. Har årskort og man kan kommet der når det passer en. Dejlig bygning både ude og inde.

Dato for oplevelse: december 2020
Tak, 703oleg
Anmeldt d. 28. november 2020 fra mobile enheder

Spændende udstillinger, opstillet lækker, så man bliver taget med ind i den tidsperiode der formidles om. Flotte interaktive tiltag, der gør det til en sjov og spændende oplevelse for både store og små. Den omkringliggende natur er smuk, og udsigten fra taget er betagende.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, udpaaturaldrigsur