Åben i dag: Lukket
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Moesgaard Museum
fra 53,68 $
Anmeldt d. 27. januar 2020 fra mobile enheder

Det er et "must" at besøge Moesgård museum. Formidling af Danmarks historie kan simpelthen ikke gøres bedre. Herudover er der fast udstilling om døden verden rundt. Altid særudstillinger. En dejlig kantine, også mulighed for at sidde ude. Er du i landsdelen skal du ikke snyde dig selv for dette museum.

Tak, Pernille2
Anmeldt d. 19. januar 2020 fra mobile enheder

Moesgaard museum er helt sikkert en tur værd.. Vi kom specifikt for special udstillingen Pompeji.. og vores datter på 7 var helt vild med det!

Under udstillingerne er der masser af små film, og små aktiviteter til børn.. hvilket gør det nemt at have børn med..

Tak, KateGasberg
Anmeldt d. 13. januar 2020

En enestående chance for at se genstande, som anskueliggøre det dagliglivet og katastrofen i Pompeji og Herkulanum. Velegnet til børn fra 8 år

Tak, Preben D
Anmeldt d. 12. januar 2020

Selve musserumet står helt klart til topkarrraktere, men deres cafeteria skal maks have 2. Meget høje priser og enorm lang ventetid.

Tak, heintjes2020
moesgaardmuseum, Leder af event, møder og café hos Moesgaard Museum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. januar 2020

Kære heintjes2020.

Tak fordi du tager dig tid til at dele dine oplevelser med os. Vores gæsters feedback er uden sammenligning vores vigtigste redskab i hele tiden at forbedre os - og dermed den oplevelse, vores gæster får, når de besøger os. Som leder af caféen er jeg ked af, at caféen ikke levede op til dine forventninger, og jeg tager din feedback med i det næste evaluerings- og udviklingsmøde, vi har om caféen.

Med venlig hilsen
René Dueholm Caspersen
Leder af event, møder og café
Moesgaard Museum

Anmeldt d. 8. januar 2020

Vi har været der flere gange - det overrasker alligevel altid med det enorme plads, som der er under jorden. Denne gang var særudstillingen om Pompei - flot særudstilling. Var en tur i den faste udstilling - blev igen overrasket over nye ting at lægge mærke til. Kan godt forstå dem, som får et årskort.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Sanderhoff