Åben i dag: 09.00 - 21.00
Danmarks flotteste museum

Virkelig medrivende museum. Fra første øjekast; museet der skyder op i bakken, se figurerne på... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
KittyWest2000
fra mobile enheder
5 * til Moesgaard

Fantastisk oplevelse men god fortælling af menneskehedens historie, mosefundene var særdeles... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Mrs_Vestergaard
Ringsted, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 1.987 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
fra 39,74 $
Tidsrejse i Århus
1 anmeldelse
fra 93,79 $
fra 24,04 $
fra 33,59 $
Anmeldt d. 3. juli 2016

Vi besøgte Moesgårda Museum en regnvejrsdag her i juli med familie. Mangespændende udstillinger, bl.a. Gladiatorudstillingen.

Dato for oplevelse: juli 2016
1  Tak, 381bjarnea
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 1. juli 2016

Jeg besøgte Moesgaard Museum nær Århus for at se en udstilling om gladiatorerne i Rom, og jeg blev blæst omkuld.
Det var et fremragende udstilling og var lavet på en sådan måde, at man følte, at man virkelig oplevede en dag i Colosseum i Rom. Det var så levende. Bare fantastisk.
I resten af det meget store museum var der flere andre meget interessante udstillinger.
Virkelig et besøg værd for alle.

1  Tak, Torben Palle B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Anmeldt d. 30. juni 2016

Var med børnebørn en tur til Moesgaard museums specieludstilling vedr. Gladiatorer,en helt igennem stor oplevelse, til alle : KOM AFSTED,det er virkelig en stor oplevelse,alle pengene værd

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, gardin0
Anmeldt d. 29. juni 2016

Den faste udstilling er helt klart et besøg værd. De specialudstillinger jeg har oplevet, har været i verdensklasse. Og deres restaurant har rigtig vellavet mad til meget fornuftige priser.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, 814mikkelj
Anmeldt d. 28. juni 2016

Den nuværende udstilling om gladiatorens ROM er både veltilrettelagt og spektakulær.
Samtidig er de udendørs gladiatorkampe underholdende og stemningsmættede.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, holgerj790