Åben i dag: 10.00 - 18.00
en oplevelse

Elsker at shoppe grønt og frugt i Bazar Vest, de er altid et smil med på vejen og man kan finde... læs mere

Anmeldt d. 5. juni 2019
GitteF111
Nørresundby, Danmark
En hyggelig formiddag.

Der er meget at opleve i bazaren. Stemningen og den leben der er på stedet. I dag skulle vi kun... læs mere

Anmeldt d. 7. november 2018
Carsten L
Skive, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Århus
fra 40,02 $
fra 201,78 $
fra 24,20 $
fra 347,00 $
Anmeldt d. 29. april 2016

Vi kom om eftermiddagen o der var lige tilpas med mennesker. Her er det meste hjertet kan forlange når man är på en Bazar. Tunisien, Turkiet o Afrika var representeret i störste almenhed. Her fanns allt fra töj till köd o frukt o gröntsager og mange andra ting.Vi köpte en lille kjole for 20 kr, gröntsager friske o i strålende farver o så Kebab til Lunch som var meget velsmagende. Det var en upplevelse helt bestemt.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, nattodag
Anmeldt d. 17. december 2015 fra mobile enheder

En verden af smag og oplevelser!

18.000 m2 med mere end 100 forretninger byder på oplevelser for alle sanser
Skandinaviens største Bazar byder velkommen..!

Gå på opdagelse i både det gamle såvel som nye bazar afsnit, der rummer alverdens spændende forretninger og servicevirksomheder.

Eksotiske spisesteder, tyrkiske og arabiske bagerier, mere end 1.000 m2 frugt og grønt marked, slagter, orientalske købmænd, og mange andre butikker med spændende non-food produkter og serviceydelser.

Dato for oplevelse: december 2015
Tak, Sabra91
Anmeldt d. 25. september 2015

God ide at samle forskellige etniske grønthandlere, købmænd, cafeer og små restauranter/cafeteriaer et sted. Man føler sig bestemt hensat til en anden del af verden.

Dato for oplevelse: september 2015
Tak, Timela_kbh
Anmeldt d. 8. august 2015

Bazar Vest dækker 18000 m2 og rummer både kultur, krydderi, farver og dufte fra de over 100 forretninger og 16 restauranter. Der er åbent alle dage på nær mandag, hvor der er helt lukket, fra 10-18.
Siden starten i 1996 i bygningerne fra den gamle Varmekedelfabrik er der sket store forandringer. Stedet er et kæmpetrækplaster, og jeg ser næsten hver gang under mine besøg busser på parkeringspladsen med turister fra andre dele af Danmark. Mange ministre og den amerikanske ambassadør har aflagt besøg her i det private intregrations- og beskæftigelsesprojekt uden offentlige støttemidler.
Der er en meget stor parkeringsplads ( gratis) udenfor. Der er også muligheder for at hæve penge ved indgangen.
Jeg vil fremhæve specielt slagterforretningerne, hvor der er rigtig godt kød at købe. Grønt findes i alle afskygninger og ser smukt ud, men man skal være opmærksom på at udvælge det bedste og mest friske af det.
Der er spændende oplevelser at hente i restauranterne, og især rullekebab er et hit hos os.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 9. september 2014 fra mobile enheder

Det er som at gå ind i en anden Verden af dufte og lyde og oplevelser. De er søde hjælpsomme og taler dansk samt at jeg som handicappet får så meget hjælp og søde kommentarer.

Tak, Heidi Moesgaard L