Louise B
København, Danmark

Rigtig dejligt hotel

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 26. apr. 2024
Fed udsigt over Århus, trods en del byggeri.
Værelset var både rent og fint, rigtig godt indrettet værelse hvor man ikke blev indeklemt, og det havde alt man skulle bruge. Fuldstændig genialt koncept at have gratis kaffeautomat på etagen!
Morgenmaden haltede lidt grundet midlertidig restaurantnedlukning. Der var intet brød da vi kom og der gik 15-20 min før det kom. Morgenmaden blev afviklet i et konferencelokale, hvilket i en renoveringsfase ikke kan undgås, men så må man oppe sig på andre punkter. Det formåede køkkenet ikke, men det gjorde receptionisten til gengæld. Helt uovertruffen dejlig velkomst! Jeg glæder mig til at komme igen, når tilbygningen er færdig og vi forhåbentlig kan nyde morgenmaden i rette omgivelser ;)
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 15. maj 2024
Kære Louise B

Tusind tak for jeres positive kommentarer, dejligt at høre at I nød opholdet.

Også tak for jeres forståelse for de midlertidige løsninger mens restauranten er lukket, vi er snart klar med en væsentligt forbedret oplevelse og glæder os til at vise jer det hele.

1.097 kr.
    1.123 kr.
0.8 km fra Comwell Aarhus Dolce By Wyndham
Vis flere hoteller i Århus
Anmeldt d. 10. april 2024 fra mobile enheder

Dette hotel ligger tæt på tog og busstationen samt shopping center. Der er parkeringsmulighed. Utroligt gode senge og puder. OK bad og toilet, men ingen badekar. Meget servicemindede. Find udsigt over Århus havn. De har møde og konference faciliteter. Kan anbefales.

Dato for ophold: april 2024
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 488kait
Flemming Poulsen, General Manager hos Comwell Aarhus Dolce By Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. april 2024

Kære Kai T

Tusind tak for din positive tilbagemelding, vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt d. 31. marts 2024

Comwell Århus har en fin placering. Vi havde én overnatning som familie. Morgenmaden var komplet håbløs. Vi spiste morgenmad i et konference lokale og der var alt for mange gæster if til spise området. En virkelig dårlig oplevelse. Ingen modtagelighed for feedback i receptionen.

Værelsestip: Find et andet sted i Århus
Tak, Søren M
Flemming Poulsen, General Manager hos Comwell Aarhus Dolce By Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. april 2024

Kære Søren M

Tak for jeres tilbagemelding.

Vores restaurant er ved at blive udvidet, og er derfor midlertidigt flyttet til et andet lokale på hotellet.
Jeres oplevelse med mange gæster på en gang var uheldig timing og meget kortvarigt, men det ændrer ikke på en ærgerlig oplevelse for jer, og det beklager vi mange gange.

Vores nye udvidede restaurant er snart klar, og vi håber at I trods alt har lyst til at komme tilbage og opleve de nye forbedrede forhold.

Anmeldt d. 28. marts 2024

Flot hotel med meget central beliggenhed. Fantastisk udsigt over byen fra vores hjørneværelse på 6 sal. Men meget byggeri omkring hotellet, så forvent byggestøj fra kl 6.
Meget få parkeringspladser under hotel, koster 175 kr. for er døgn. Efter check-ud måtte vi stadig have bilen holdende, meget praktisk da vi så nemt kunne gå ud i byen i nogle timer.
Der var åbenbart ombygning af restaurant, men det fik vi først at vide ved check ud. Så morgenmad var et cirkus, alt for mange gæster på alt for lidt plads. Det var en kæmpe øv oplevelse.
Værelset var stort, pænt og rent, men mangler en reel dør til toilet?

Tak, anitafaerk

Kære anitafaerk

Tak for jeres tilbagemelding, og de fine kommentarer til beliggenhed, udsigt, parkering og værelse.

Ja vi er lidt påvirket af byggeri omkring hotellet i denne tid, som blandt andet indebærer at vores restaurant er midlertidigt flyttet til et andet lokale. Det beklager vi. Heldigvis varer det ikke længe før restaurantudvidelsen er klar, og så kan vi byde velkommen til en hel ny restaurant med dobbelt så meget plads som før.

Vi håber at se jer tilbage!

Anmeldt d. 14. marts 2024 fra mobile enheder

Modtagelse/reception 5 ud af 5
Værelset 5 ud af 5
Restauranten 3 ud af 5
Købte et glas vin til maden for 85 kr, og så vidste de ikke en gang hvilken vin det var..maden ok, ikke fantastisk, men fik et lækkert andebryst..som var lidt mere end rosa, sandsynligvis havde det fået en gang i sous vide..

Værelsestip: Køb ikke fadøl eller vil. Prisen er 85 kr og vin ved de absolut intet om
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ITJylland

Kære ITJylland

Tak for de positive tilbagemeldinger på reception og værelse.

Selvfølgelig skal tjeneren vide hvilken vin der serveres, det beklager vi ikke var tilfældet her.

Vi håber at se jer tilbage!

Anmeldt d. 12. februar 2024

Vi havde to værelser - et handicapværelse og et almindeligt værelse. Handicapværelset, jeg selv delte med en kørestolsbruger, var ikke indrettet særligt hensigtsmæssigt. Madrassen ligger på en afsats, der stikker 10-15 cm ud, hvilket for en person i kørestol gør det vanskeligt at komme ind og ud af sengen. Der var ingen garderobeskabe, kun ophængt et par spinkle bøjler på en knage. Heller intet sted at anbringe sin kuffert (bortset fra gulvet). Vinduerne kan ikke åbnes - end ikke på en sprække. Udmærket badeværelse. Lys-indretningen på begge værelser var ikke god - dårligt lys. Tilmeld virkede en af de få lamper på vores værelse ikke, men den blev dog repareret undervejs. Alt i alt et overraskende discount-agtigt niveau.
Der var ingen p-pladser under hotellet, så vi fandt efter lidt jagt en plads i p-kælderen på den anden side af gaden. Her er en elevator, der kun kan køre fra kælderen og op. Når man skal ned (også med en kørestol) skal man altså køre have hotellet til at åbne for p-kælderen og så må man ned af den relativt stejle nedkørselsrampe.

Dato for ophold: februar 2024
Tak, tommyk279

Kære Tommy K.

Tak for jeres detaljerede tilbagemelding.

Enig i at sengen ikke er optimal, udskiftning er planlagt.
Vi har også noteret os jeres oplevelse med belysning, placering af kuffert og nedkørselsrampe, og følger op på det.

Vi håber at I trods alt har lyst til at vende tilbage næste gang turen går til Aarhus.