Fastlås den laveste pris fra disse websites
166 $
Expedia.com165 $
Hotels.com165 $
Official Hotel165 $
Priceline166 $
eDreams166 $
getaroom.com179 $
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Hjælpsomt og venligt personale men aldrig har jeg boet på så et elendigt værelse til så mange penge.
Vi havde booket et hjørneværelse som på billederne viste den skønneste udsigt. Vores var til en byggeplads og siloer på.
Vi betalte 1700 pr værelse hvilket på andre hoteller i byen betyder et værelse af meget bedre standard.
Kaffe og The kunne hentes på en af de andre etager.
Tøj kunne hænges i samme rum som toilet og bed. Disse havde dig en glas dør som kunne trækkes for men ikke kunne lukkes helt. Det betød at lugt og lyd kunne opleves alle steder.
På det andet værelse var det smet ikke nogen før ind til toilet og bad!!
Jeg har aldrig nogensinde oplevet et hotel med værelser til den pris med sådan en skrabet standard.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, BodilB15
Flemming Poulsen, General Manager hos Comwell Aarhus Dolce By Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2021

Kære Bodil B

Tak for de positive kommentarer til personalet.

Vi er kede af at høre at værelset ikke levede op til jeres forventninger.
Vores design er lidt specielt, og falder ikke i alles smag.

Vi håber at I trods alt har lyst til at vende tilbage til Aarhus en anden god gang.

Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Corner room kan anbefales - udsigten ind over Aarhus eller ud over vandet er fantastisk.
Hotellet har god service og er indrettet smagfuldt.
Morgenmaden er god med kok, der tilbereder din omelet på stedet (dog ikke i sommerferieperioden).

Dato for ophold: august 2021
Tak, Sanne k
Flemming Poulsen, General Manager hos Comwell Aarhus Dolce By Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2021

Kære Sanne k

Skønt at høre du havde et dejligt ophold.
Vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage!

Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Havde booket et forkælelsesophold sammen med min kæreste en enkelt nat, så vi havde en dag i Århus inden vi skulle videre på sommerferie. Det skulle vise sig at blive et virkeligt skønt ophold. Ved indtjekning blev vi mødt af et smilende og venligt personale der gav os en meget fin præsentation af hotellet og vores ophold. Opholdet bød først på kaffe og kage i rigelige mængder, yderst velsmagende. Derefter en 3 retters middag i restauranten. Igen yderst venlige og professionelle tjenere der klarede aftenen fantastisk og gav det hele et personligt præg. God vejledning i valg af vine osv. Aftenen sluttede vi af i baren med en sommerdrink som var sponseret af hotellet. Morgenmaden dagen efter var perfekt. Stort udvalg af hjemmelavede økologiske specialiteter og igen en betjening udover det sædvanlige. Der blev konstant fyldt op i buffeten og der var hele tiden opmærksomhed omkring gæsterne på trods af at restauranten var helt fyldt. Brugt service på bordet blev fjernet med det samme og alt foregik med et venligt smil. Alt i alt et fantastisk ophold der langt oversteg vores forventninger når man tager den rimelige pris i betragtning. Bedst er den venlige og positive stemning personalet formår at skabe, samtidig med at alt foregår yderst professionelt og uden nævneværdige fejl. Det virker som et sted hvor folk er glade for at arbejde. Tak til Comwell for et dejligt ophold, hvor alt gik op i en højere enhed, vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Ulchr
Flemming Poulsen, General Manager hos Comwell Aarhus Dolce By Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Kære Ulchr

Tusind tak fordi du tager dig tid til at skrive denne detaljerede tilbagemelding efter jeres ophold.
Og ekstra skønt at den er så positiv hele vejen igennem, det er lige det vi stræber efter hver dag.

Jeg skal sørge for at dele den med mine fantastiske kolleger der fortjener roserne.
Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage!

Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Tak for en dejligt ophold! Mega god service - og med en uventet værelses opgradering, gav det især børnene en stor oplevelse. Morgenmaden var fin, med et godt udvalg. Alt var rent og pænt.

Når det skal overnattes i Århus, bliver det uden tvivl igen hos jer.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 330signeh

Kære Signe H

Tak for din positive tilbagemelding, vi er glade for at I nød opholdet.
Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage!

Anmeldt d. 19. juli 2021

Stort lækkert hjørneværelse, men desværre uden at klimaanlægget fungerede.
Ingen vinduer kan åbnes og med en minimal ventilator sat op som erstatning, blev vores 2 nætters søvn ikke særlig behagelige.
Da vi ynder at være på værelset en time eller to i løbet af dagen mellem gåture og spisning i byen, var dette også en pine, som vi gjorde så kort som muligt.
Personalet have mange og forskellige forklaringer og undskyldninger, men intet blev gjort for at udbedre.
P-afgift blev ved check-in oplyst til kr. 100,- pr dag. Ved check-ud var beløbet steget til kr. 150,- Det var beløbet jeg skulle betale for sådan var prisen og jeg måtte være blevet fejloplyst ved chek-in.
Kunden har ikke altid ret, men ........!

Værelsestip: Check at klimaanlæg/aircon virker !
Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, Steen J
Flemming Poulsen, General Manager hos Comwell Aarhus Dolce By Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2021

Kære nossbokaj

Vi er kede af at høre at jeres nattesøvn blev forstyrret af det varme vejr.
Temperaturen og den høje luftfugtighed i juli måned har været en særlig stor udfordring i år, specielt for vores sydvendte værelser som I boede på. Vores ventilationssystem har kørt på højtryk men har tilsyneladende ikke været tilstrækkeligt, det beklager vi mange gange.

Vi håber at I trods alt har lyst til at besøge os i Aarhus igen en anden god gang.