Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Dejligt hotel i rolige omgivelser tæt på alt i Århus. Helt fantastisk stille på de lækre værelser og super lækker morgenmad. Hyggelig terrasse - både til morgenmaden hvis vejret er til det og til en eftermiddagsdrink.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, ElisabethSJ
FlemmingPoulsen1, General Manager hos Comwell Aarhus Dolce by Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juli 2020

Kære ElisabethSJ

Tusind tak for de fine kommentarer!
Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage næste gang turen går til Aarhus.

Anmeldt d. 13. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed i gå afstand til det meste i centrum.
Fantastisk velkomst af de søde receptionister, meget professionelle.
Pænt og rent men meget koldt værelse.
Morgenmaden var fuldstændig håbløs, masser af borde, men der stod brugt service på bordene, tjenerne var ikke af se, men det lykkedes at få et bord ved at samle den brugte service over på et andet bord.
Håbløs indretning af produkterne til morgenmaden, hvilket gjorde at der var meget kø, samt at der ikke blev fyldt op i tide af brød-ost osv.
Der er plads til forbedring.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 780Arrivaben
FlemmingPoulsen1, General Manager hos Comwell Aarhus Dolce by Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juni 2020

Kære 780Arrivaben.

Tak for din tilbagemelding!
Skønt at se at de positive kommentarer til beliggenhed, service og rengøring.

Til gengæld beklager vi jeres oplevelse med morgenmaden mange gange. Det er på ingen måde den kvalitet vi ønsker vores gæster skal opleve, så det vil der blive fulgt op på så vi kan undgå at det gentager sig.

Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage til Aarhus!

Anmeldt d. 28. maj 2020

Rummelige værelser med enkel og moderne indretning. Flot udsigt over havnen. Mulighed for gratis te og kaffe når man lyster. God morgenbuffet. Gratis udlån af cykler. I gå afstand til byens butikker, restauranter og kulturerelle udbud.

Værelsestip: 12 etage har flot udsigt.
Dato for ophold: maj 2020
Tak, Elskeratrejse123
FlemmingPoulsen1, General Manager hos Comwell Aarhus Dolce by Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. maj 2020

Kære Elskeratrejse123

Tusind tak for den positive tilbagemelding, det sætter vi stor pris på!
Vi håber at se jer tilbage i Aarhus.

Anmeldt d. 15. marts 2020 fra mobile enheder

Weekend ophold for 2 med aftensmad og morgenmad.
Venligt og hjælpsomt personale.
Super lækkert mad.
Hotellets beliggenhed rigtig god - lige i centrum.
Indretning i restauranten og på værelserne er lidt ‘Ikea agtigt’ men ellers virkelig hyggeligt og smagfuldt.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, AnneF123456
FlemmingPoulsen1, Direktør hos Comwell Aarhus Dolce by Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. marts 2020

Kære Anne F

Tak for din tilbagemelding, den sætter vi stor pris på.

Vores moderne skandinaviske indretning i samarbejde med HAY falder ikke i alles smag, men vi håber alligevel at se jer tilbage en gang i den nære fremtid.

Anmeldt d. 7. marts 2020 fra mobile enheder

Så lækkert hotel, super værelse ( 901 ) , rigtig god udsigt. Og lækker morgenbuffet ,kommer klart igen . service var helt i top Det var den bedste weekend længe
Og så ligger Århus Street food lige omme bagved hotellet og der var rigtig lækker mad i flere boder

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Kristian F
FlemmingPoulsen1, General Manager hos Comwell Aarhus Dolce by Wyndham, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juni 2020

Kære Kristian F

Det er den her slags tilbagemeldinger der motiverer hele teamet på hotellet til, dag efter dag, at arbejde hårdt på at skabe de gode gæsteoplevelser, tusind tak skal du have!

Vi er så klar til at byde velkommen tilbage næste gang jeres vej falder forbi Aarhus!