“Fremragende vitello tonnato/saltimbocca to go”
Anmeldelse af La Trattoria

La Trattoria
nr. 103 af 634 Restauranter i Århus
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 7. august 2021

05.08.21: Hentede en virkelig dejlig vitello tonnato med godt brød til og saltimbocca (med pasta). Store portioner, så vi havde også til dagen efter.

Tak, leneb871

Anmeldt 12. juli 2021

Var på besøg til frokost og fik rigtig lækre frokostpizzaer med lige tilpas mængde fyld. Og øllene var kolde og gode på en varm dag.
Fedt at man er passioneret om sine råvarer og sammensætning af fyld til pizzaer og siger nej til at putte creme fraiche dressing på (efter forespørgsel fra en i et andet selvskab).

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 763marlenea
Anmeldt 10. juli 2021 fra mobile enheder

Vi spiste pizza her, to voksne og to børn. Pizzaerne var mega lækre, med virkelig sprøde bunde og lækkert fyld. Desuden var de klar efter mindre end 10 minutter. Det er vist primært et takeaway sted, men det var helt OK at spise på stedet.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Tine F
Anmeldt 29. januar 2021 fra mobile enheder

Bestilte én pizza til levering, men intet af det der var tilkøbt ved bestilling kom på pizzaen.

Ikke imponeret.

Dato for besøg: januar 2021
1  Tak, nikolasn276
Anmeldt 5. februar 2020

Hyggeligt lille spisested, hvor man også kan få take-away. Vi har fået pizza derfra nogle gange, og de kan varmt anbefales - rigtig gode og velsmagende. Stedet er også et hyggeligt lille sted til en hurtig spisning, til rimelige priser. Servicen er venlig, hurtig og afslappet.

1  Tak, johnkornmaal

Rejsende, der kiggede på La Trattoria, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i La Trattoria? Fortæl om dine oplevelser!