“Behov for forbedring af betjeningen”
Anmeldelse af Restaurant Rømer

Restaurant Rømer
nr. 73 af 621 Restauranter i Århus
Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Køkkenet er latinamerikansk - med alle de kulturer, som kontinentet repræsenterer – herunder bl.a. det spanske og det asiatiske køkken. På det nye Rømer har vi samlet nogle af vores favoritretter, specialiteter og ingredienser fra denne utroligt mangfoldige madkultur, så man som gæst smager det bedste fra hele Latinamerika. Vi lægger vægt på autenticitet og stemning, og derfor er mange retter beregnet til at dele omkring bordet.

Først det gode: Maden er spændende og velsmagende. Men, men, men..... Vores selskab på 8 oplevede en serie fejl og mangler i betjeningen. Ud over at der gik alt alt for længe imellem serveringerne i menuen (på trods af at vi gjorde opmærksom på det), var der servering før tallerkener var på bordet, der manglede knive og gafler, der gik over en time inden een af selskabet fik sine drikkevarer (måtte "overleve" på vand), det var meget svært at få kontakt med en fra personalet og ingen spurgte ind til vores tilfredshed.

Tak, NielsHansen

Anmeldt 8. januar 2020

Gode vine de har som udvalg. Stedet er godt med en god atmosfære i lokalet, ligeledes er det velbesøgt, som er med til at skabe en god stemning. Lamper og lys er også på et højt niveau som er med til at skabe atmosfære.
Fornuftig god betjening, det lader til de kender lidt til det de serverer.

Tak, AllanN732
Anmeldt 5. januar 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte tapas - 6 retter for 400. Det var lækkert og veltillavet. Betjeningen kunne godt have været lidt varmere.

Tak, MissKiraS
Anmeldt 4. januar 2020

Da vi kom til restauranten manglede der toiletpapir på ét af de to toiletter, der virkede. Vi gjorde straks personalet opmærksom på det, da vi halvanden time siden gik, var der ikke rettet op på det.
Vi ventede længe på at bestille og meget længe på vores mad.
Maden var lækker. Men når vi sammenligner pris med kvalitet, så var besøget en skuffelse.

Tak, Familiepaafem
Anmeldt 31. december 2019

Når en burger med fritter koster 160,- kr så er forventninger nok også lidt høje. Desværre kom der en ret alm. burger og en lille omgang salte fritter. Tilbehør var en fed omgang chilli mayo. Stedet er ellers ret lækkert indrettet men der var nok for få tjenere på arbejde da vi følte os lidt overset. Fik ikke mulighed for at bestille en ekstra omgang drikkevare og vandkanden blev ikke toppet op. Af sammen grund fik vi heller ikke mulighed for bestille kaffe... så vi betalt ved kassen og gik.

Dato for besøg: december 2019
Tak, K5470HCpeterk

Rejsende, der kiggede på Restaurant Rømer, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Restaurant Rømer? Fortæl om dine oplevelser!