“Bedste Sushi I Aarhus”

nr. 8 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Sushi
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Spiste her på min kærestes fødselsdag i 2016, bedste Sushi i Aarhus, samt det bedste jeg har fået i Danmark de seneste 5 år!

Simpel servering, der viste at der fra kokkens side var tillid til fiskens kvalitet og smag.

Dato for besøg: december 2017
1  Tak, Aske J

Anmeldt 26. oktober 2018 fra mobile enheder

Meget hyggelig japansk sushi restaurant tæt på Banegården. Restauranten ligger i halvt kældernivaux, med vinduer ud imod Park Allé. Betjeningen er hurtig og afslappet. Priserne er særdeles rimelige. Sushien er fremragende, meget velsmagende og lækkert tilberedt. Min foretrukne sushi restaurant fremover.

Dato for besøg: oktober 2018
1  Tak, Pernille2
Anmeldt 7. oktober 2018 fra mobile enheder

Spiste et blandet udvalg, som kunne have været en take away box, men fik den fint og elegant serveret. Det var fra første mundfuld frydefuld velsmag - den helt rigtige balance mellem fylde og renhed. Og perfekte ris. Meget rimelig pris.

Dato for besøg: oktober 2018
1  Tak, Kim K
Anmeldt 21. september 2018 fra mobile enheder

God Sushi. Venlig betjening. Fint og enkelt lokale med sparsom udsmykning., men kræves heller ikke der. Var alligevel hyggeligt. Kommer helt sikkert igen.

Lidt minus var toilettet, som ikke var helt rent og alle lister derude så møg beskidte ud. Ved ikke om de faktisk var det, eller de bare trængte maling.
Menukort og drikkekort, var godt udslidte og ødelagte. Lidt ærgerligt, da de 2 ting er med til at forme helhedsindtrykket.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, Heidiaarhus
Anmeldt 20. august 2018

Vi spiste god, frisk sushi hos Sushi Springtime en fredag aften. Restauranten har ikke den bedste placering, men lokalerne er hyggelige, betjeningen venlig, maden god, og priserne overordentligt rimelige!

Dato for besøg: august 2018
2  Tak, helgavinther

Rejsende, der kiggede på Sushi Springtime, kiggede også på

Århus, Østjylland

Århus, Østjylland

Har du været i Sushi Springtime? Fortæl om dine oplevelser!