“Fantastisk oplevelse”

nr. 133 af 622 Restauranter i Århus
Køkkener: Sund
Anmeldt 27. juni 2020

Fantastisk oplevelse.
En lækker økologisk, vegansk og glutenfri brunch

Venlig og kompetent betjening.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, patrickalessi

Anmeldt 17. august 2019 fra mobile enheder

Vi fik en lille morgenmad og var meget positivt overrasket over den gode sammenhæng mellem pris og kvalitet. Virkelig value for money.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 717s_rene
Anmeldt 17. juli 2019 fra mobile enheder

Fantastiske bland-selv salater, kage, morgenmad og (plante) burger ☺️☀️
Kan fås som takeaway ☀️

Massere af smagfulde veganske muligheder, meget anbefalelsesværdigt

Dato for besøg: juli 2019
Tak, isamatsushima
Anmeldt 13. juli 2019 fra mobile enheder

Cafe Glad har, alle de gange jeg har været der, aldrig skuffet med hensyn til komfort, service og smagsoplevelse. Stedet er især et must, hvis man er på jagt efter morgenmad, som er sundt, evt. vegansk el. vegetarisk, flot arrangeret og ikke mindst er maden udtryk for miljø- og klimabevidste hensigter, bl.a. idet 95% er øko og brugen af engangsplastik er indskrænket.
STEDET ANBEFALES I MEGET HØJ GRAD!

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 976astridv
Anmeldt 14. januar 2019 fra mobile enheder

Jeg kan godt lide konceptet. Maden er Sund og der er mange veganske muligheder. Bestilte en salat til 85 kroner, som jeg desværre fandt uden smag.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Nanna L

Rejsende, der kiggede på Glad!, kiggede også på

Har du været i Glad!? Fortæl om dine oplevelser!