“Byens bedste pizza”

20:00
nr. 1 af 636 Restauranter i Århus
Køkkener: Italiensk, Pizza
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Caffe Ispirazione er en kaffebar / pizzeria-restaurant, der stræber efter at have alle produkter af højeste kvalitet, mere økologiske. Størstedelen af ​​Caffe Ispirazione-varer importeres fra Italien af ​​importfirmaet Ispirazione, en selvstændig virksomhed, der er en direkte forbindelse mellem Italien og Danmark. Vi serverer autentisk italiensk espresso og andre kaffedrikke i Caffe Ispirazione. Vi tilbyder hjemmelavet is, pizza (tradionael og gourmet) og sandwich. Derudover har vi mange italienske vine, likører, kaffebønner, organisk olivenolie, organiske oliven, organiske artiskokker og organiske tomater. Vi tilbyder pizza-sandwich og italienske plader (Tapas) fyldt med italienske ingredienser som parmesan, parmaskink, salami og mange andre sorter. De forskellige typer oste, pålæg, pesto og andre specialiteter kan også købes derhjemme. Vi håber at se dig til en dejlig dag på Caffe Ispirazione
Anmeldt 8. august 2021

Byens bedste pizza. Kvaliteten af råvarerne er i top. Ejeren er med til at skabe en dejlig stemning.

Tak, 230jeppeb

Anmeldt 8. august 2021

Jeg har prøvet et par gange og spise is her ved caffe inspirazione, det er det bedste is jeg har smagt i Danmark. Pizzaerne har jeg også smagt et par gange, og det er med de bedste råvarer fra Italien, smager vidunderligt!
Derudover har han mange italienske drikke, som også er virkelig gode. Han har også mange gode italienske
Vine!
derudover er det hele økologisk her inde så det er et virkelig
Vidunderligt sted
5 ud af 5

Tak, sebastiandY6786RV
Anmeldt 6. august 2021

Fantastisk is og sød italiensk vært ❤️
Stolene er også flotte og økologien går igennem både is, vin og mad. Ligesom at være i Italien!

Tak, Makassipo
Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Anbefalingsværdigt hvis du ønsker og værdsætter personlig betjening og ægte viden om kvalitetsprodukter fra Italien…Venlig stemning

Tak, GoPlaces14300475559
Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Charmerende tjener og god atmosfære men ikke særlig opmærksom betjening, dvs vand, salt, tandstikker, tæpper, kaffe, dessertkort blev ikke budt, selvom det kunne have været rart.
MEN grunden til denne anmeldelse : Alt alt for gammel salat !!!

Tak, Sigko

Rejsende, der kiggede på Caffè Ispirazione, kiggede også på

Har du været i Caffè Ispirazione? Fortæl om dine oplevelser!