“Super betjening - og god vegetarmad”
Anmeldelse af Cafe Viggo

Cafe Viggo
nr. 91 af 617 Restauranter i Århus
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: LÆKKER CAFÉ VED ÅEN I AARHUS EN OPDATERET KLASSIKER... I midt-halvfemserne vågnede Aarhus for alvor til dåd, og en del af den før så trafikerede Åboulevard måtte vige pladsen til fordel for en fritlagt Aarhus Å. I kølvandet åbnede Café Viggo i 1996 og er den dag i dag en klassisk, velsmagende café, som altid er klar til at byde på opdaterede klassiske café-retter og velbrygget kaffe. Og er du mere til cocktails end cappuccino, så kan vi selvfølgelig også klare det.
Anmeldt 4. august 2020

Vi ringede til Viggo for at høre, om de kunne diske op med en vegetarudgave af tre-retter-menuen. Det kunne de. Da vi ankom talte vi med Camilla, som gennem hele betjeningen var helt fantastisk venlig og professionel. Hun kendte allerede lidt til opkaldet om vegetarmenuen og kom hurtigt ud med Viggos vegetarbud. Anne Marie, en af Viggos andre tjenere, spurgte ind til vegetarkosten - det spiser hun selv - og var god til at komme over og spørge venligt ind i løbet af aftenen. Maden var rigtig fin, stemningen god, men de fem stjerner er for Camilla og Anne Maries betjening. Dem skal Viggo være meget, meget tilfredse med. Anbefales!

Tak, GrandTour05374646625

Anmeldt 23. juli 2020

Vi fik snegle til forret, som var udmærkede. Hoveretten til os begge var Steak af kalvebavette. Det lækreste mære kalvekød, som var totalt ødelagt af salt. Der måtte en tår øl til at skylle hver bid ned med. Den kvindelige tjener spurgte efter 5 minutter om alt er som det skal være, og vi sagde det som det var. Hun svarede at det var hun ked af, men at det kunne hun ikke gøre noget ved. Da vi havde spist halvdelen måtte vi opgive, og vi kaldte på tjeneren og bad om regningen. Nu tilbød hun os at vi kunne få en ny portion, men ...Nej tak. Vores appetit var ødelagt. Da regningen kom havde hun sendt en anden kollega med den. Hun turde ikke selv komme med den.

Tak, michaelmX1447PP
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig god service! Vi var på café Viggo i dag, 4 voksne og 3 børn. Der var mange gæster, Men personalet var meget smilende og imødekommende. Desværre kom 2 af børnenes mad lidt senere end vores andres, da der skete en fejl under bestillingen. Tjeneren var enormt sød og meget ydmyg omkring situationen. Da vi alle var færdige med at spise, blev vi tilbudt kaffe eller lignende, som undskyldning for fejlen. Maden smagte dejligt, det kunne vi ikke sætte en finger på, og på grund af tjenerens måde at håndtere situationen på, gik vi derfra yderst tilfredse.

Tak, 395tineg
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Konceptet er klart. Du betaler for udsigten og placeringen op af åen. Til gengæld er der dårlig, langsommelig betjening og mad der bestemt ikke er pengene værd. 160kr for en burger der abselut ikke har fået meget kærlighed, men masser af salt.

Tak, CLindegaardPetersen
Anmeldt 15. juli 2020 fra mobile enheder

Fleksibelt personale, men tapas portionerne var alt for små. En voksen mand kan ikke blive mæt af 5 styk!

1  Tak, zvampebob

Rejsende, der kiggede på Cafe Viggo, kiggede også på

Har du været i Cafe Viggo? Fortæl om dine oplevelser!