Kære Chris
Mange tak fordi du tog dig tid til at skrive en bedømmelse. Vi beklager meget den uheldige oplevelse I har haft på vores Havnehotel i Aarhus. Det er ikke vores normale standard – og vi vil gøre vores yderste for, at det ikke sker igen.
Alle senge på hotellet er fast monteret og ikke nogle klapsenge, så det undrer os lidt, at I har haft dette indtryk.
Vi reklamerer for "fri WiFi", men vi lover ikke højhastigheds WiFi, så forbindelsen kan være lidt langsom engang i mellem. Det er i øvrigt bedst at bruge WiFi-forbindelsen med kodeord, da denne er hurtigere end den uden kode.
Vores morgenmadsbuffet skulle – udover de nævnte håndværkere, ost, spegepølse, smør og cornflakes – også gerne byde på: rugbrød, croissanter, marmelade, kogte æg, yoghurt, müesli, mælk og juice. Så det håber vi, I også har fået under jeres ophold i Aarhus.
Hvis I har yderligere kommentarer, er I velkomne til at skrive til os på bbhotels@bbhotels.dk.
Vi håber, at vi kan byde jer velkomne på et af vores hoteller igen en dag, så I kan få en god oplevelse med vores normale hotelstandard.
Med venlig hilsen
Ines, BB-Hotels