Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Agoda.com121 US$
eDreams121 US$
Vio.com
ZenHotels.com
Lol.travel
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (126)
Filtrer anmeldelser
126 resultater
Medlemsvurdering
32
60
23
9
2
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
32
60
23
9
2
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 126 anmeldelser
Anmeldt d. 8. november 2021

Hold jer væk - låsesystem virker ikke og servicen er direkte skandaløs. Var på hotellet i uge 42. Allerede da vi kom ind havde vi problemer med låsesystemet, som ikke virkede nogle gange. (Hotellet har ingen reception - man bruger koder til at låse døre op). Værelset var småt og sengene ikke videre imponerende, men det var låsesystemet og servicen, som tog prisen. Pludselig kunne vi ikke komme ind på vores værelse med koden. Så vi ringede til det angivne service/receptionistnummer, hvor vi fik at vide, at vi havde tastet koden forkert. Vi indtastede koden igen (som vi allerede havde gjort 10-15 gange før), men intet hjalp. Servicepersonen blev ved med at insistere på, at vi tastede forkert og ikke kunne finde ud af det. Det kunne han se på skærmen. Og så pludselig ville han slet ikke hjælpe os med at komme ind, og vi var efterladt på gangen med alle vores ting inde i værelset.
Da vi så begyndte at tale om politi gik han med til at give os en administratorkode - og vupti, så kunne vi godt komme ind. Surprise! Alligevel blev han ved med at insistere på, at vi tastede forkert. (Hér skal det lige indskydes, at jeg arbejder med IT og såvel min kone som jeg har akademiske uddannelser).

Service/receptionist var en bornholms stemme - og jeg har aldrig i mit liv, hverken i Danmark eller i udlandet, oplevet en så arrogant, påståelig og lidet kundevenlig hotelmedarbejder.

Det eneste fornuftige var, at vi fik pengene tilbage. Men der røg nogle timer inden vi fandt et nyt hotel i Århus.

Og uanset, hvad administrationen måtte skrive tilbage til dette indlæg, så er der bare ingen undskyldninger. Jeg råder dem til kigge indad og få styr på deres organisation.

Dato for ophold: oktober 2021
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Sofaw
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
BB-Hotels ApS, Andet hos BB-Hotel Aarhus, Havnehotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. februar 2022

Tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse. Din mening er meget værdsat, og vi er meget kede af, at du var utilfreds :-(

Vores værelser har lidt forskellige størrelser i Aarhus, men de fleste er over standard størrelse og resten er standard størrelser.

Det er korrekt at låsesystemet engang imellem kan få tekniske problemer. Det beklage vi meget, at I oplevede.
Vi beklager også meget, I ikke modtog den forventede service i telefonen. Vedkommende er blevet påtalt dette og kraftigt irettesat, dog ikke uden sine egne kommentarer til kommunikationen imellem jer og situationen. Men dette handler udelukkende om din oplevelse.

Dette er IKKE vores normale service.
Vi plejer at kunne løse et teknisk låse problem, hvor gæsten stadig ender med en god oplevelse.
Dette er vi kede af ikke skete i jeres tilfælde: Vi refunderede selvfølgelig jeres penge og tager alt hvad du skriver til efterretning.

Igen, vi er virkelig kede af, at vores hotel i Aarhus ikke levede op til dine forventninger, men vi håber stadig at se jer igen på et af vores BB-Hoteller.

Med venlig hilsen Karina, BB-Hotels.






Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. maj 2021

Komfortable senge, rent og rumligt værelse.
Dog ingen mørklægningsgardiner, så solen bager ind om morgenen. Så husk sovemaske.
Ingen vand eller glas på værelset, lidt ærgeligt når man kommer hjem stangbacardi og tørster efter et glas koldt vand fra hanen.
Ingen sæbe i bruseren? Hvem tager sin egen sæbe med på hotel ophold?? - dig hvis du vælger at overnatte her og ønsker at blive ren i hvert fald.

Morgenmaden .. sikkert okay hvis man når at stå op til kl 9, da buffeten lukker kl 9:30. Så det nåede vi ikke.

Dato for ophold: maj 2021
Rejsetype: Rejste som par
Tak, inah164
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
BB-Hotels ApS, Andet hos BB-Hotel Aarhus, Havnehotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juni 2021

Kære Ina

1000 tak for besøget og tak for din anmeldelse af Havnehotellet. Din mening betyder meget for os.

Det er rigtigt, at der ikke står glas på værelserne, men du vil altid kunne finde et ekstra glas og krus i hotellets kantine. I kantinen er der også mulighed for et koldt glas vand fra vandautomaten hele døgnet rundt samt en kop friskbrygget kaffe eller te – ganske gratis for alle hotelgæster. Kantinen byder i øvrigt også på et gæstekøleskab, hvor du er velkommen til at opbevare dine egne kølevarer under opholdet.

På alle værelser er der håndsæbe ved vasken, som du selvfølgelig også er velkommen til at bruge i bruseren.

Vores værelser har desværre igen mørklægningsgardiner, men husk venligst, at BB-Hotels er et lavpris hotelkæde med normal standard. Så vi lover ikke luksus til lave priser.

Vi håber, at du også fremover vil benytte dig af BB-Hotels og glæder os til at byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen
Ines, BB-Hotels

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 23. maj 2021 fra mobile enheder

Fint til en enkelt kort overnatning.
Hvis du er til fred og ro, og gerne vil have lidt privatliv, så skal du ikke booke værelse her.
Et konstant leben ig mylder af mennesker der glor ind ad vinduet på dit værelse, larm, støjende biler med høj musik, både og speedbåde der søsættes foran dit vindue. Der er først et rolig øjeblik efter kl 22 når restauranter, isboder mv er lukket.
Her konmer vi ikke tilbage. Vlrelwer er meget smp og spartansk indrettet. Det er ikke dobbelsenge en 2 delt boks senge der kan læftes op på væggen. Morgenmaden er trist og yderst spartansk...Øv....

Værelsestip: Parkering kan være svært da havnen besøges af mange mennesker.
Dato for ophold: maj 2021
Rejsetype: Rejste som par
Tak, Thomas P
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
BB-Hotels ApS, Andet hos BB-Hotel Aarhus, Havnehotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. maj 2021

Kære Thomas

Mange tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse. Det sætter vi stor pris på :)
Vi er kede af, at jeres ophold ikke har levet op til forventningerne.

Vi er noget overrasket over, at I ikke synes om beliggenheden, da de fleste vælger vores hotel netop grundet den skønne beliggenhed på Marselisborg Lystbådehavn med både, restauranter, isbod og god stemning. Vi plejer også at få stor ros for vores senge, så det er ærgerligt, at I ikke synes om dem.

Husk venligst at BB-Hotel er et lavprishotel, så vi lover vi ikke luksus til lave priser. Vi lover overnatning i rene og enkelt indrettede værelser til rimelige priser samt enkelt men rimelig morgenmad til kun 40 kr. pr. person.

Tak for besøget.

Med venlig hilsen
Ines, BB-Hotels

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 25. april 2021 fra mobile enheder

Centralt beliggende men alligevel fredeligt. Parkering foran døren. Pænt og rent værelse. Medbring selv din luksus - toiletartikler, kogekedel og skosværte. Så har du det helt perfekte hotelophold. Lækre restauranter og cafeer på havnen. Eller hvad med et frisk havbad?

Dato for ophold: april 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, C6438MIkarenm
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
BB-Hotels ApS, Andet hos BB-Hotel Aarhus, Havnehotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. maj 2021

1000 tak for besøget og den fantastiske bedømmelse :)
Din mening betyder rigtig meget for os.

Vi er glade for at hotellet levede op til dine forventninger og håber, at du også fremover vil benytte dig af BB-Hotels.
På forhåbentlig snarligt gensyn :)

Med venlig hilsen
Ines, BB-Hotels

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 9. juli 2020 fra mobile enheder

Havde booket 2 nætter på havnehotellet i århus.
Det lykkedes os at finde en parkeringsplads lige ved hotellet... Men det var der rigtig mange der ikke gjorde.

Hotellet virker meget slidt og lidt snavset.
Ved vores værelse sad håndtag og kode boks helt løst. Gulvtæppet, gardin samt badeværelse var snavset.

Der loves højhastigheds wifi, det kanan ikke sige det var.. 4G er 10x hurtigere.

Sengene, car sådan nogle klapsenge som stod meget skæve og linned samt topmadras sad løst.

Morgenmadsbuffeten var kedelig, der var håndværkere, 2 slags pålæg samt smør. Derudover var der cornflakes som nærmest var knust til mel.

Kaffe automaten var ok, hvis der altså var kopper..

Alt i alt en temmelig ringe oplevelse og bestemt ikke pengene værd.

Dato for ophold: juli 2020
Rejsetype: Rejste som par
2  Tak, chris2600
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
BB-Hotels ApS, Andet hos BB-Hotel Aarhus, Havnehotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2020

Kære Chris

Mange tak fordi du tog dig tid til at skrive en bedømmelse. Vi beklager meget den uheldige oplevelse I har haft på vores Havnehotel i Aarhus. Det er ikke vores normale standard – og vi vil gøre vores yderste for, at det ikke sker igen.

Alle senge på hotellet er fast monteret og ikke nogle klapsenge, så det undrer os lidt, at I har haft dette indtryk.

Vi reklamerer for "fri WiFi", men vi lover ikke højhastigheds WiFi, så forbindelsen kan være lidt langsom engang i mellem. Det er i øvrigt bedst at bruge WiFi-forbindelsen med kodeord, da denne er hurtigere end den uden kode.

Vores morgenmadsbuffet skulle – udover de nævnte håndværkere, ost, spegepølse, smør og cornflakes – også gerne byde på: rugbrød, croissanter, marmelade, kogte æg, yoghurt, müesli, mælk og juice. Så det håber vi, I også har fået under jeres ophold i Aarhus.

Hvis I har yderligere kommentarer, er I velkomne til at skrive til os på bbhotels@bbhotels.dk.

Vi håber, at vi kan byde jer velkomne på et af vores hoteller igen en dag, så I kan få en god oplevelse med vores normale hotelstandard.

Med venlig hilsen
Ines, BB-Hotels

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser