890 kr.
Refusionsberettiget før fre. 15. mar.
Vio.com
890 kr.
Refusionsberettiget før lør. 16. mar.
Agoda.com
890 kr.
Refusionsberettiget før fre. 15. mar.
Enkel og hurtig booking
Anmeldt d. 25. april 2021 fra mobile enheder

Centralt beliggende men alligevel fredeligt. Parkering foran døren. Pænt og rent værelse. Medbring selv din luksus - toiletartikler, kogekedel og skosværte. Så har du det helt perfekte hotelophold. Lækre restauranter og cafeer på havnen. Eller hvad med et frisk havbad?

Dato for ophold: april 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, C6438MIkarenm
BB-Hotels ApS, Andet hos BB-Hotel Aarhus, Havnehotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. maj 2021

1000 tak for besøget og den fantastiske bedømmelse :)
Din mening betyder rigtig meget for os.

Vi er glade for at hotellet levede op til dine forventninger og håber, at du også fremover vil benytte dig af BB-Hotels.
På forhåbentlig snarligt gensyn :)

Ines, BB-Hotels

Anmeldt d. 9. juli 2020 fra mobile enheder

Havde booket 2 nætter på havnehotellet i århus.
Det lykkedes os at finde en parkeringsplads lige ved hotellet... Men det var der rigtig mange der ikke gjorde.

Hotellet virker meget slidt og lidt snavset.
Ved vores værelse sad håndtag og kode boks helt løst. Gulvtæppet, gardin samt badeværelse var snavset.

Der loves højhastigheds wifi, det kanan ikke sige det var.. 4G er 10x hurtigere.

Sengene, car sådan nogle klapsenge som stod meget skæve og linned samt topmadras sad løst.

Morgenmadsbuffeten var kedelig, der var håndværkere, 2 slags pålæg samt smør. Derudover var der cornflakes som nærmest var knust til mel.

Kaffe automaten var ok, hvis der altså var kopper..

Alt i alt en temmelig ringe oplevelse og bestemt ikke pengene værd.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, chris2600
BB-Hotels ApS, Andet hos BB-Hotel Aarhus, Havnehotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2020

Kære Chris

Mange tak fordi du tog dig tid til at skrive en bedømmelse. Vi beklager meget den uheldige oplevelse I har haft på vores Havnehotel i Aarhus. Det er ikke vores normale standard – og vi vil gøre vores yderste for, at det ikke sker igen.

Alle senge på hotellet er fast monteret og ikke nogle klapsenge, så det undrer os lidt, at I har haft dette indtryk.

Vi reklamerer for "fri WiFi", men vi lover ikke højhastigheds WiFi, så forbindelsen kan være lidt langsom engang i mellem. Det er i øvrigt bedst at bruge WiFi-forbindelsen med kodeord, da denne er hurtigere end den uden kode.

Vores morgenmadsbuffet skulle – udover de nævnte håndværkere, ost, spegepølse, smør og cornflakes – også gerne byde på: rugbrød, croissanter, marmelade, kogte æg, yoghurt, müesli, mælk og juice. Så det håber vi, I også har fået under jeres ophold i Aarhus.

Hvis I har yderligere kommentarer, er I velkomne til at skrive til os på bbhotels@bbhotels.dk.

Vi håber, at vi kan byde jer velkomne på et af vores hoteller igen en dag, så I kan få en god oplevelse med vores normale hotelstandard.

Ines, BB-Hotels

Anmeldt d. 31. januar 2020 fra mobile enheder

Havde bestilt tre værelser. Selve bestillingen helt perfekt, fik lov til selv at vælge værelser.
Ankomsten var fin - men værelserne er ikke helt ok. Mit gulvtæppe var snavset. Både synligt skidt der ikke var støvsuget op, men også en tallerkenstor plet, som blev fjernet da jeg påtalte det. Min kollega måtte bede om håndklæder, da det var glemt på hendes værelse.
Vi vil helt sikkert vælge hotellet igen, da alle fejl/ mangler hurtigt blev udbedret - og vi har brugt dette hotel 5-6 gange over de seneste to år. Det er billigt, ligger godt og det er ikke hver gang vi har noget at klage over ... kan anbefales

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
3  Tak, Langerhuus
BB-Hotels ApS, Andet hos BB-Hotel Aarhus, Havnehotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. marts 2020

Tak for din tid og anmeldelse af vores hotel i Aarhus.

Vi er meget ked af, at høre at rengøringen har svigtet - vi vil gøre vores yderste for, at det ikke sker igen! Men dejligt at høre, at tingene blev bragt i orden hurtigt.

Vi glæder os til at se jer igen på BB-Hotels :)

Anmeldt d. 4. august 2019

Parkeringsindcheckning var yderst problematisk og lykkedes først i fjerde forsøg. Kodelås på hoveddør fungerede heller ikke ved første forsøg og vi måtte vente på at gæster indefra åbnede døren. Et særdeles spartansk værelse var en skuffelse. I det hele taget er det totalt ubemandede hotel en ucharmerende og temmelig irriterende oplevelse. Vi har boet her tre gange, - første, eneste og sidste.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Lyngdam
BB-Hotels_Denmark, Administration hos BB-Hotel Aarhus, Havnehotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2019

Tak for din anmeldelse.

Vi tilbyder ikke luksus til lave priser.
Vi tilbyder derimod overnatning og morgenmad til rimelige priser.

Det du kan forvente af os er følgende:
- overnatning i et rent og pænt værelse enkelt og fornuftigt indrettet.
- en seng med en god madras.
- enkelt men rimelig morgenmad uden ekstra betaling.
- fri kaffe og te hele døgnet.
- selvbetjening, men venligt og hjælpsom personale når du har kontakt med dem.
- altid ens og rimelige priser alle dage hele året.

Vi er meget ked af at høre, at vi ikke har levet op til forventningerne :(

Tak for besøget.
Vi håber, at se dig igen, på et af vores hoteller.

Shejla, BB-Hotels

Anmeldt d. 30. juli 2019

Dejlige lyse og rummelige værelser, god morgenmad og skøn beliggenhed. Derudover kaffe, te og vand gratis hele døgnet - god service. Nem ind- og ud check samt parkering ved hjælp af kode. Busser til centrum af Århus er tæt på hotellet, og der er flere gode restauranter beliggende ved hotellet. Kan varmt anbefales.

Værelsestip: Der er værelser med lille balkon med marinaudsigt - 202, 204 og 206.
Dato for ophold: juli 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, gitte c

Hej Gitte

Mange tak fordi du tog dig tid til, at dele din oplevelse med os her og den fantastiske bedømmelse :)
Det sætter vi pris på.

Vi har derfor besluttet, at du får 10% rabat på din næste overnatning, på BB-Hotels.
For nærmere info, send os en mail på bbhotels@bbhotels.dk.

Håber snart, at se dig igen på et af vores hoteller :)

Shejla, BB-Hotels