“Go green i Århus!”
Anmeldelse af Fika

Fika
nr. 3 af 19 Kaffe og te i Århus
Anmeldt 6. juli 2016

Jeg kommer ofte i Fika. Og jeg er vældig konservativ, for det er altid salat jeg bestiller. Et salatfad med forskellige selvvalgte salater og forskellige dressinger. Jeg elsker det. Det er sket at jeg, sammen med en veninde, har fået det i take-away versionen og bragt det med til stranden. Det er lækkert, sundt, let, billigt og absolut anbefalelsesværdigt. Jeg har prøvet af få vegedeller til salaten, men har erfaret, at de forskellige salater er rigeligt til mig. Altid søde og hjælpsomme personaler bag disken. Det anbefales dog at komme på skæve tidspunkter, for at undgå potentiel kø.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Ingrid T

Anmeldt 2. juni 2016 fra mobile enheder

Vi var derinde en hverdagsaften. Der var andre end os men ikke mange. Vi bestiller en sandwich og en majspandekage samt noget brød med smør.
Vi får maden og vi må desværre konstatere at det ikke smager af noget. Som i ingenting.
Det var til gengæld fint præsenteret.
Vores brød kom først efter vi var færdige med sandwich og pandekage og det var bestilt som en snack inden maden.
Da vi spurgte efter det virkede det som om pigen blev fornærmet.
Jeg behøver ikke spise her igen. Der er andre gode og venligtsindede steder i Århus.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, RCH80
Anmeldt 23. maj 2016 fra mobile enheder

Masser af lækre valgmuligheder for at få lækker sund og 100% økologisk mad! Smagfulde salater, sandwich og majspandekager! Mit yndlingsted for takeaway frokost!

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Idakjepsen
Anmeldt 22. maj 2016

Vi bestilte salat og en veggie majspandekage. Det var virkelig lækkert sat sammen (din vælger selv ingredienser til salaten så ros til os selv også ;D). Vi fik et par anbefalede smoothies til og til sidst en Matchalatte som vi ikke havde prøvet før. Ingen tvivl om at hvis du er en sovs og kartofler mand som vil have rødt kød, så bliver du sikkert lidt rundforvirret herinde. Os der så synes godt om den slags livsforlængende spise bliver så bare ved med at komme her.Pigerne der stod her var til et femtal i venlighed og service. Et godt nyt alternativ i Aarhus er dukket op her og priserne er også helt fair

Dato for besøg: maj 2016
Tak, steenv_13
Anmeldt 30. januar 2016

Spiste brunch der en søndag formiddag, og det var en ganske ok oplevelse. Der er ikke mange pladser, så man bør nok reservere. Desuden har stedet intet toilet, hvilket er bizart, når man har siddende gæster!

En udmærket "platte" med forskellige ting, og af en fin kvalitet.

Kommer gerne igen, hvis det skal være hurtigt og ok (uden at være en decideret smagsoplevelse).

Dato for besøg: januar 2016
1  Tak, 137clausr

Rejsende, der kiggede på Fika, kiggede også på

Har du været i Fika? Fortæl om dine oplevelser!