“A la carte frokost”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 10. december 2022 fra mobile enheder

Tradition, tjenere i sort og hvidt. Dansk traditionel mad når det er bedst. Gode sild. Fantastisk stor og velsmagende pariserbøf. Efter den frokost kan man springe aftensmaden over

Dato for besøg: november 2022
1  Tak, gert33

Anmeldt 6. november 2022 fra mobile enheder

Igen i år præsterede Kohalen en fantastisk julefrokost.

I år var vi lidt amputeret, men vi havde en super hyggelig aften og timerne fløj bare afsted.

Så et stort tak til det søde personale, Rikke og den unge dame som jeg nu har glemt navnet på, kokken som havde lavet lidt frisk grønkål til mig, så min tarmsygdom ikke blev alt for provokeret.

Deres marineret sild er stadig Danmarks bedste *****

De jyske cupcakes er stadig med den gode høns i asparges af høj kvalitet.

Ribbenstegen var bare perfekt i år, selvom vi var mætte da vi kom dertil.

Ris ala mande er nu så god, og det var sjovt igen i år at personalet hjalp med at gemme en mandel :)

Lækkert med ostefadet, selvom vi kun kunne spise lidt af den lækre frugt.

Det er nu 3 år i træt af vi er kørt til Århus, for at nyde Kohalens gode julefrokost. Så vi vil kraftigt anbefale alle at køre til Århus, men bestil nu i god tid :)

De har også skønne øl, lækre safte ( især den med rabarber ), og så er der div snapse både kolde og varme mm.

Eneste minus i år var, at de burde have dækket op ved bordene bag os, så vi ikke sad lige ved døren til Herre toilettet, som var ret generende i starten pga et selskab i Herre værelset.

Men vi kommer igen næste år, og håber at flere fra Kbh og Sjælland kan deltage næste år.

Dato for besøg: november 2022
Tak, HSloth
Anmeldt 21. juni 2022

Jeg har endnu til gode at blive skuffet på Kohalen

Har spist på Kohalen rigtig mange gange, men af en eller anden grund har jeg aldrig smagt deres stegte flæsk. Før i lørdags.

Det var en god oplevelse i relation til såvel kvalitet som kvantitet.

Jeg vil tro det lykkedes mig at spise halvdelen af den store portion.

Derfor er det godt, at Kohalen tilbyder, at få den mad der ikke er blevet spist, med hjem i en doggy bag.

På denne konto fik jeg stegt flæsk to gange på en dag for den nette sum af DKK 198

At der er gratis parkering ved Kohalen, hvis man henvender sig i baren og får en parkeringsseddel, gør ikke oplevelsen ringere

Dato for besøg: juni 2022
Tak, ErikMollerMadsen
Anmeldt 8. maj 2022

Var her til frokost. Nødvendig med bordbestilling. Prøvede Deres stjerneskrud, der var i topklasse. Velsmagende og lækker. Betjeningen over gennemsnittet smilende og venlig.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, GAage
Anmeldt 2. december 2021 fra mobile enheder

Var der med mine forældre, de valgte juleanretning, meget mad, som smagte fantastisk og de var tilfredse med det hele maden og betjeningen.
Da jeg ikke spiser sild, valgte jeg deres stjerneskud, som er kæmpe stor og smagte pragtfuldt og sluttede af med en omgang risalamande, som smagte så godt

Dato for besøg: december 2021
2  Tak, rikkemn

Rejsende, der kiggede på Restaurant Kohalen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Kohalen? Fortæl om dine oplevelser!