“Hyggeligt og meget tøsset”
Anmeldelse af Hos Sofies Forældre

Hos Sofies Forældre
nr. 4 af 19 Kaffe og te i Århus
Køkkener: Café
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Stedet er helt klart for piger/damer. Der kommer mange mødregruppe her med deres små børn og man skal være villig til at høre noget børnegråd. Stedet er hyggeligt og har the, kaffe, kage, lidt frugt og smørbrød.
Et fint sted til lidt tøsesladder

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Nynne000

Anmeldt 3. juli 2016

Vi var her med datter, svigersøn og barnebarn, et rigtigt hyggeligt sted, med plads til mødre som vil give deres barn bryst. Super god (filter)kaffe og lækre tærter, et besøg værd.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, 381bjarnea
Anmeldt 4. april 2016

Vi var 9 personer, der fik morgenmad. Til prisen var det fint, men ikke en stor madoplevelse. Man kan vælge mellem en stor og en lille, og i den store morgenmad er der rigtig meget mad.
En meget speciel og hyggelig indretning.
Ikke den kvikkeste betjening, men bestemt flinke mennesker.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Danish71
Anmeldt 26. januar 2016

Jeg har besøgt dette sted flere gange - venner og familie er blevet slæbt derhen ( mere eller mindre velvilligt) og jeg er aldrig blevet skuffet over stedet. Servicen er i top. Udvalg af te, kaffe, kager og sandwich er godt og varieret.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, fritsez2018
Anmeldt 27. september 2015

Vi var 12 personer der skulle have en hyggelig eftermiddags kaffe.Vi fik henholdsvis the, cacao med flødeskum og forskellige slags kaffe, der var mange forskellige at vælge imellem. Menu kortet var veludstyret med mange slags kaffe.
Menukortet med forskellige kager var også i orden, men der manglede måske et par lagkager at vælge imellem, men til gængæld var der Italiensk is på kortet, og det var rigtig godt.
Personalet var søde og imødekommende, og var klædt lidt pikant på, i gammel stil. Det så godt ud.
Kaffen og de andre drikkevarer var dejlig varme og smagte dejligt og frisk lavede.
Lokalerne er bare helt vildt hyggelige, med spændende lamper og sjove figurer. Og så var det tilladt at sidde og amme sine spædbørn. Dette skaber en rigtig hyggelig stemning.

Dato for besøg: september 2015
Tak, farfarKarsten

Rejsende, der kiggede på Hos Sofies Forældre, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Hos Sofies Forældre? Fortæl om dine oplevelser!