“Autentisk japanske spisested”

20:00
nr. 112 af 623 Restauranter i Århus
Køkkener: Japansk
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Autentisk japanske spisested med mere end sushi.

Super spisested med muligheder for at prøve andre retter som suppe, smagfuld spyd af oksekød, rejer eller rispapir med forskellige grønt

Spisestedet er ik så hyggelig indrettet, men mad er

Tak, D1793IHsam_

Anmeldt 17. januar 2020

Vi var en gruppe venner afsted, der fik restaurantens "all you can eat"-koncept. Vi bestilte sushien på en tablet, hvor der meget belejligt er billeder af hver ret, og så kom personalet kort efter med maden. Det hele var friskt og lækkert, og vi blev siddende i et par timer. Omgivelserne er pæne og hyggelige, og vi tænker absolut at besøge stedet igen.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Pernille H
Anmeldt 6. september 2019 fra mobile enheder

Nu er det 3. på denne lille hyggelige Sushi restaurant. Denne gang var det sammen med mine børn. Og det var super godt! Særligt Deluxe varianterne var super lækre og Tigerrejerne samt Asperges i bacon smagte himmelsk Kommer helt sikkert tilbage så snart vi er på disse kanter igen.

Dato for besøg: september 2019
Tak, birgittah267
Anmeldt 1. august 2019

Bestilte en pakke sushi med 36 stk.
Pakken med sushi vi fik, mindede om et desperat forsøg på at tjene de sidste kroner.
Maden var kastet i pakken som en dårlig too Good to Go sushi pakke.
Tunen var varm og mørkerød og lugtede ikke spor godt. Har virkelig fået sushi fra rigtig mange steder og dette besøg er klart det værste vi begge til tider har oplevet.

En stor skuffelse til 400kr.

Vi smed maden ud og kommer aldrig tilbage.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Adam P
Anmeldt 14. juli 2019

God service og medarbejderne er altid venlige og søde. Maden er fantastisk.

Jeg har efterhånden prøvet adskillige sushi-steder, men den her er langt det bedste! Alt er friskt.

De har et koncept med at bestille sushien på en tablet, som fjerner ventetiden.

Drikkevarerne er dyre, men det er det typisk de fleste steder i Århus.

Siden jeg kom her første gang for 2 år siden, så har det været yndlingsstedet at komme med familie og venner. Det skuffer aldrig, og kvaliteten er i top.

Det er min yndlingsrestaurent, og det bliver ikke bedre! Hvis jeg kunne give mere end 5 stjerner, havde jeg gjort det!

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, Katjapadborg

Rejsende, der kiggede på Restaurant SaiChi, kiggede også på

Har du været i Restaurant SaiChi? Fortæl om dine oplevelser!