“Take-away”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Nem bestilling online, dog kan man undre sig over deres sommertilbud ikke på hjemmesiden.
God velsmagende mad, dog er deres græske kartofler jævnt kedelige.
Portionspakket, i praktiske boxe.
Vi ses snart

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Kirstein74

Anmeldt 2. februar 2020 fra mobile enheder

Før vores besøg havde vi læst vinkortet på restaurantens hjemmeside og have bestemt, hvilken flaske, vi ønskede.
Det viste sig at den pågældende vin var udgået for 1/2 år siden. I stedet måtte vi vælge en anden og dyrere vin, men fik dog et fradrag i prisen. Iøvrigt kostede husets vin kr. 225, mens den på hjemmesiden kun kostede kr. 199!!
Én bestilte græsk bøf med GRÆSKE kartofler.
Bøf og tzatziki var velsmagende, med de græske kartofler fortjente ikke navnet: de var lyse og bløde og gav indtryk sf at være lavet flere timer før vores ankomst.
Vi beklagede dette til den unge og venlige servitrice, som sagde, at vi bare skulle have sagt til! Det var nu ikke let, da vi ikke så noget til servitricen i meget lang tid og derfor selv skulle have henvendt os i køkkenet, hvis vi ville “sige til”.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 4larsv
Anmeldt 24. januar 2020

Har spist der før hvor det var okay, men fik take-away sidste uge som var forfærdeligt. Bestilte en kyllinge gyros med græske kartofler, hvad jeg fik var et lille lunt og ufattelig tør fladbrød med KOLDE kyllingestykker, en halv tomat i skiver, meget lidt salat, og et par pommes fritter der var våde og bløde efter tomaten. Meget uappetitligt, og havde problemer med både at bide og skære i brødet. De græske kartofler var våde og smagte ikke af andet end koriander. Føler mig helt disrespekteret som en kunde, fordi jeg bestilte take-away.

Tak, sanne-mandel
Anmeldt 1. november 2019 fra mobile enheder

Man skulle ikke tro det var muligt at få så dejlig mad til så få penge. Vi tog kylling chico - det billigste på menukortet (129 kr) kyllingen var velkrydret med rette niveau saltning og kødet var saftigt og tilberedt perfekt. God tzatziki, dejligt brød og gode græske kartofler. Whats not to like??

Dato for besøg: november 2019
Tak, jeanettda
Anmeldt 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Stedet ligger rigtig godt for biografen, så vi smuttede ind for nem aftensmad. Ok og rigelig mad men så heller ikke mere og ikke specielt billigt i forhold til kvalitet. Personalet meget ungt og koncentreret om de opgaver de var i gang med så lidt unødig men acceptabel ventetid. Der er mange til kl 18, så bestil bord her - ellers nemt at få bord senere.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, BenteN7

Rejsende, der kiggede på Chez Tony, kiggede også på

Har du været i Chez Tony? Fortæl om dine oplevelser!