“Bestil ikke take-away”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 24. januar 2020

Har spist der før hvor det var okay, men fik take-away sidste uge som var forfærdeligt. Bestilte en kyllinge gyros med græske kartofler, hvad jeg fik var et lille lunt og ufattelig tør fladbrød med KOLDE kyllingestykker, en halv tomat i skiver, meget lidt salat, og et par pommes fritter der var våde og bløde efter tomaten. Meget uappetitligt, og havde problemer med både at bide og skære i brødet. De græske kartofler var våde og smagte ikke af andet end koriander. Føler mig helt disrespekteret som en kunde, fordi jeg bestilte take-away.

Tak, sanne-mandel

Anmeldt 1. november 2019 fra mobile enheder

Man skulle ikke tro det var muligt at få så dejlig mad til så få penge. Vi tog kylling chico - det billigste på menukortet (129 kr) kyllingen var velkrydret med rette niveau saltning og kødet var saftigt og tilberedt perfekt. God tzatziki, dejligt brød og gode græske kartofler. Whats not to like??

Dato for besøg: november 2019
Tak, jeanettda
Anmeldt 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Stedet ligger rigtig godt for biografen, så vi smuttede ind for nem aftensmad. Ok og rigelig mad men så heller ikke mere og ikke specielt billigt i forhold til kvalitet. Personalet meget ungt og koncentreret om de opgaver de var i gang med så lidt unødig men acceptabel ventetid. Der er mange til kl 18, så bestil bord her - ellers nemt at få bord senere.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, BenteN7
Anmeldt 17. maj 2019 fra mobile enheder

God mad med venligt personale. Det er med lækker mad der smager af sommer. Kan anbefales til voksne og børn. Der er lidt lang ventetid på maden en fredag aften. (45 minutter) men vi klarede den.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, idahavn
Anmeldt 13. april 2019 fra mobile enheder

Vi har spist her mange gange - og blev i dag fristet til at hente en omgang take away, men det skulle vi ikke have gjort. Sjældent er jeg blevet så skuffet. Der var madspild hos os i aften - øv og hurra for en flad ostemad.

Dato for besøg: april 2019
Tak, vistbl

Rejsende, der kiggede på Chez Tony, kiggede også på

Har du været i Chez Tony? Fortæl om dine oplevelser!