“Virkelig god service”

nr. 44 af 671 Restauranter i Århus
Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen

Faust har udvidet med ekstra lokaler - Faust Deli. Sikken et dejligt koncept. Spanske specialiteter og mulighed for at spise i 1.5-4 timer med refill på tapasbrættet og sangria, vin, sodavand eller øl til 250-400 kr. Lækkert og velsmagende tapas og vin.

Lokalerne er moderne og hyggeligt - en Deli med god betjening og masser af plads mellem bordene.

Kan ikke finde deres Deli på tripadviser - derfor anmeldelsen her på Faust

Kommer helt sikkert igen som par eller i selskaber.

Dato for besøg: december 2022
Tak, 325linem

Anmeldt 3. september 2022 fra mobile enheder

Lækker brunch (favoritten) og nok mad til at en voksen mand kunne blive mæt.
Især deres æg og Nutella kan fremhæves, hvor mod osten der følger med er ligegyldig og kedelig.

Dato for besøg: september 2022
Tak, Kirstein74
Anmeldt 10. august 2022 fra mobile enheder

Havde bestilt en salat igennem Wolt til 110kr.
Håber, at det var en “ny i job” eller de ved en fejl havde sendt en børneportion til mig. Bowlen var ikke engang halvt fyldt og man kunne se bunden. Det er bestemt ikke i orden og vil ikke anbefale takeaway derfra med de små portioner.

Dato for besøg: august 2022
Tak, 35rikkeh
Anmeldt 3. august 2022 fra mobile enheder

Fin mad og en omgivelser ned til åen. Vi bestilte burger, en som glutenfri og det fejlede absolut ikke noget. Prisen ligger dog lidt højt for en burger med pommes samt deres drikkevarer.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Soer191d
Anmeldt 11. juli 2022 fra mobile enheder

det eneste problem var en meget sulten måge der blev ved at komme, men caféens medarbejdere gjorde deres bedste for at holde den væk. ellers var alt rigtig fint. maden smagte virkelig godt og servicen var god

Dato for besøg: juli 2022
Tak, fredsen04

Rejsende, der kiggede på Cafe Faust, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Cafe Faust? Fortæl om dine oplevelser!