“Lækkert mad”

Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Kan helt bestemt anbefales. Store velsmagende portioner. Vender meget gerne tilbage. Søde og venlige personaler. God atmosfære i restauranten.

Tak, Tina T

Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Jeg skulle finde aftensmad ved åen, og Faust var ihvertfald det rigtige sted at tage hen!
Der var hurtig betjening af personalet, der i øvrigt var rigtig søde. Maden blev lavet hurtigt efter bestillingen, og smagte utrolig godt. Den hyggelige stemning både inde og ude trak heller ikke ned på nogen parametre.

Alt i alt: Et sted jeg klart kommer tilbage til.

Tak, Navigate64743083433
Anmeldt 18. juli 2021

Vi var to og valgte to forskellige brunchmenuer. En Favorit og en vegansk og s delte vi lidt. Dertil kaffe og juice.
Tjenerne var flinke og der var egentlig pænt travlt derinde selvom det var i "Coronaen".
Stedet ligger ved åen og kunne være en turistfælde, men det udmærkede sig blandt andet i en rost hjemmelavet Nutella og hønsesalat, og de havde fuldstændig styr på forholdsreglerne vedrørende Corona

1  Tak, steenv_13
Anmeldt 14. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækker og flot indrettet brunch tallerken
Både til kødelskere og vegetarer.
Meget venlig og s betjening
Kan varmt anbefales.

Tak, 623viktoriaj
Anmeldt 29. maj 2021

Har ofte besøgt Cafeen og som sådan altid været tilfreds, så derfor bookede vi bord for at fejre min kones nyopnåede statsborgerskab.. Oplevelsen var dog ikke tilfredsstillende, primært pga betjeningen. For det første ville pigen i døren ikke godtage vores officielle coronapas app, uden at vi skulle vise siden med personlige oplysninger, selvom det udtrykkeligt står i appen, at man ikke må vise den side til andre. Uheldig start, hvor jeg praktisk taget måtte uddanne dørpigen i hvordan man aflæser appen.. Nå men vi fik dog vores bord og bestilt "bobler og snacks", øvrige drikkevarer og hovedretter.. Der gik evigheder (nok 30 minutter) inden vi overhovedet fik noget at drikke, danskvand og bobler m. snacks. Vi havde så regnet med at vi kunne nå at sidde og nyde boblerne m. mandler og oliven lidt, men kun 1 minut efter kom hovedretterne, så vi ikke havde tid til at nyde hverken bobler eller snacks uden at hovedretten blev kold, så vi måtte gå direkte i kast med den og nyde boblerne med snacks til en for for inbetween og dessert. Min kone havde bestil laksesalat m. avocado som ekstra, og jeg havde bestilt "hangover burger" med jalapenos som ekstra. Det havde så åbenbart lykkedes betjeningen at få byttet rundt på dem på sedlen til køkkenet, således at jeg fik avocado i burgeren, og min kone fik jalapenos i sin salat. Jeg påpegede naturligvis dette over for serveringen, som erkendte fejlen, men i stedet for at tage retterne tilbage i køkkenet fik vi blot tilbudt at få lidt ekstra avocado og jalapenos HELT GRATIS, og måtte så selv døje med at fiske de fejlagtige ingredienser ud af vores retter og selv ombytte dem. Deruover var maden såmend god nok. Jeg synes caféen burde oppe sig lidt mht. personaleansættelser og uddannelse..

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, Flenser66

Rejsende, der kiggede på Cafe Faust, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Cafe Faust? Fortæl om dine oplevelser!