“God personale kedelig mad ”
Anmeldelse af Cafe Faust

Cafe Faust
nr. 45 af 620 Restauranter i Århus
Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Super beliggenhed og venlig betjening i top. Desværre kunne maden og drikkevarerne ikke trop. Begge dele var intetsigende og ligegyldige.

Tak, 375henrikf

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Vanilje-milkshake med krøml og uden vanilje, samt en cesær salat med crissini istedet for croutoner, men god betjening.

Tak, 841mathiasf
Anmeldt 29. juli 2020

Cafe Faust ligger hyggeligt midt i Århus by. Stedet er kendetegner ved en rigtig høflig betjening. Det er med til at sike et igtig hyggeligt besøg.
Maden er fin, men det er stemningen, der løfter stedet

Tak, BrittKbh
Anmeldt 16. juli 2020

Efter besøg på Moesgård trængte vi til en gåtur langs åen og lidt frokost.
Valget faldt på Cafe Faust, hvor vi - trods manglende reservation og mange gæster - hurtigt fik et bord.
Vi blev oplyst om en del ventetid pga travlhed, men at drikkevarerne ville blive serveret hurtigt.
Indenfor kort tid fik vi vores drikkevarer og bestilte maden.
Ventetiden føltes ikke lang, og maden var bestemt.værd at vente på.
Veltillavet bøf (entrecote?), sprøde pommes frites, lækker frisk salat og bernaisse.
Det hele smagte skønt, prisen var ok.
Restauranten ligger lige ved åen, og der er også mulighed for at sidde ude.

Tak, Pia P
Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Hyggelig Café med lækker mad og god stemning.
Vi kunne sidde uden for i det dejlige vejr og få serveret aften menuen med god guidning fra personalet med hensyn til drikkevarer.
Velkomponerede retter både i størrelse og smag.
Meget opmærksom tjener og ventetid mellem retterne var passende

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Oluf_Hiltmar

Rejsende, der kiggede på Cafe Faust, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Cafe Faust? Fortæl om dine oplevelser!