“Lækker Brunch”

Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 6. juli 2016

Hos Cafe Faust får man byens mest lækre brunch. Der er hele 3 at vælge imellem, og man bliver ikke skuffet lige meget, hvilken man vælger. Særlig skal fremhæves det søde personale der altid er venlige og beredte på at hjælpe dig. Man kan naturligvis også spise et væld af andre lækre sager. Er vejret til det, kan man også spise ude.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Annette B

Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig cafe men menukort hvor både burger og sandwich kan bestilles som glutenfri. Omgivelserne er hyggelige og ligger tæt på åen i Århus.

Tak, annesofies370
Anmeldt 25. juni 2016 fra mobile enheder

Godt menukort til frokost - gode priser og høflig og god, effektiv servering.
Vi fik to lette retter med vand og øl til frokost serveret af unge og meget servicemindede. Vi sad under de store markiser og kunne følge med i livet langs åen. Pæne forhold.

Tak, 291janp
Anmeldt 15. juni 2016 fra mobile enheder

Min veninde og jeg fik deres "anden brunch" med æg, bacon, frugt, smoothie osv., hvilket var super lækkert! Vi bestilte også juice til (hvilket ikke var nødvendigt), dog var det sund at der var isterninger i juicen så blev tynd til sidst men rigtig lækker brunch med god og okay hurtig betjening!

Tak, 120amaliej
Anmeldt 12. juni 2016 fra mobile enheder

Jeg og kæresten gik derind for en sen brunch med et brunchgavekort. Der gik kort tid fra vi kom til vi fik et bord at sidde ved. Jeg bestilte en brunch menu og min kæreste en pastaret der havde samme værdi, som en brunch. Inden for acceptabel tid fik vi vores mad og drikke. Det var en udmærket brunch eneste minus var at müslien på yoghurten var blød, men resten var godt :-)

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Iben F

Rejsende, der kiggede på Cafe Faust, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Cafe Faust? Fortæl om dine oplevelser!