“Absolut TOPklasses oplevelse”

Det Glade Vanvid
nr. 22 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Sæt dig til bords og nyd en gastronomisk all inclusive madoplevelse i uformelle rammer. Den gode smag er i centrum, uanset om du spiser hos os om aftenen eller spiser med søndag morgen ved vores luksus brunchbuffet. Her er inspirerende havudsigt, stemning og rum til at hæve glasset og være i øjeblikket med familien, vennerne eller kollegerne. Det er sådan vi godt kan lide det. Og så smager maden også bedre. Forvent gode danske sæsonråvarer med masser af smag. Vi glæder os til at byde jer velkommen. Brødrene Koch
Anmeldt for 1 uge siden

Besøgte stedet i lørdags og havde rimeligt høje forventninger, da anmeldelserne for dette sted, var i top. Vi blev ikke skuffet.... Betjeningen var i top, maden var virkelig gennemtænkt og smagte fantastisk, vinene var gode og stemningen var afslappet, rar og hyggelig, fra start til slut. Vi kommer HELT SIKKERT igen...
Vi er fra Sjælland og ville ELSKE, at Det Glade Vanvid ville åbne en restaurant på “Djævleøen” Den ville blive en SUCCES

Dato for besøg: november 2018
Tak, steffensendorthe

Anmeldt 15. oktober 2018 fra mobile enheder

Dejlig aften sammen med gode venner. Og konceptet fungerer godt. Dog lidt stresset og upersonlig betjening. Har været der før og synes at de denne gang mangler lidt i forhold til at få 5 stjerner. Her taler vi om betjeningen og maden som mangler et pift i forhold til prisen og forventningerne.

Men overordnet en god aften.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, LaPeS
Anmeldt 16. september 2018

Med tøserne i byen, besøgte vi "Det glade vanvid" sikken en oplevelse hele vejen igennem. Super lækkert mad, virkelig en oplevelse for alle sanser, personalet var i topform og vin udvalg var luksus. Det gør vi igen, helt sikkert

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, santificar
Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Superlækker mad. God beliggenhed. God betjening. Alt sammen til en billig pris i forhold til kvaliteten. Konceptet indebærer at alle gæster møder op samtidig, får det samme mad og selv henter drikkevarer, brød mm. fra en buffet midt i restauranten. Det er godt tænkt. For det betyder at man får fire retter mad, gode drikkevarer og brød ad libitum samt te/kaffe, biscotti og en avec til kaffen for kun 600 kr en lørdag aften midt i Århus. Kan klart anbefales!

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, Christine L
Anmeldt 23. juni 2018 fra mobile enheder

Ikke så meget at tænke over med én menu. Maden er fin uden at være fantastisk. God servering dog én servitrice med en dårlig dag. Alt i alt pengene værd, men vi kommer nok ikke igen

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, karstenlumbye

Rejsende, der kiggede på Det Glade Vanvid, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Det Glade Vanvid? Fortæl om dine oplevelser!