Åben i dag: 12.00 - 17.00
Super totaloplevelse!

Super totaloplevelse! Vi så 'Star Wars - The Empire Strikes Back' under corona-restriktionerne... læs mere

284jannr
Viborg, Danmark
Dejlig oplevelse at være i Musikhuset.

Jeg var til et arrangement forleden i lille sal. Hyggeligt og med en hel anden intimitet end i... læs mere

Anmeldt d. 7. marts 2020
B P
Århus, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
Tidsrejse i Århus
1 anmeldelse
fra 93,80 $
fra 53,48 $
fra 21,13 $
fra 39,76 $
Anmeldt d. 13. januar 2020 fra mobile enheder

Mange fine oplevelser i Musikhuset gennem tiden med teater, musicals, comedy, ballet, opera og andre koncerter fra rock, pop og klassisk, ville jeg ønske de kunne tiltrække flere internationale musiknavne.
Altid god service, men temmelig ‘crowded’ i pauserne under forestillinger.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, karinarR6632TV
Anmeldt d. 11. januar 2020

En super dejlig oplevelse der i den grad levede op til forventningerne. Ikke mindst på grund af de gode omgivelser.

Dato for oplevelse: januar 2020
1  Tak, 32tommyj
Anmeldt d. 7. januar 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted, et af mange vidunderlige steder i Aarhus.Venlig betjening. Fantastik forestilling, med dygtigt skuespillere og musikere

Tak, vibbeliv
Anmeldt d. 3. januar 2020

Musikhuset har siden slut 1980´erne været et velfungerende oplevelsessted og de leverer hver gang. I denne omgang var det et foredrag i store sal - men også dette forløb efter bedst tænkelige plan.

Tak, Lars J
Anmeldt d. 2. januar 2020 fra mobile enheder

Den bedste oplevelse med Bruce Guthro. Glæder mig til næste gang. Elsker koncerter i Musikhuset Aarhus.

Tak, BenteM151