“Rigtig gode ribs, starters og drinks”
Anmeldelse af Memphis Roadhouse

Memphis Roadhouse
nr. 25 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Amerikansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 25. marts 2018 fra mobile enheder

Første men ikke sidste besøg på dette hyggelige spisested.

Bedste hotwings jeg har smagt og hovedretten bestående af en combo plate var der ikke noget at sætte en finger på.

Store portioner så tænkt jer om en ekstra gang og evt del forretter hvis der også skal være plads til dessert.

Vi fik drinks til maden hvilken kun kan anbefales !!

God, smilende og opmærksom service.!

Bestemt et besøg værd hvis man har lyst til amerikansk mad hvor der er lagt sjæl i maden.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, 967steffenc

Anmeldt 23. februar 2018 fra mobile enheder

God amerikansk inspireret restaurant der skiller sig ud fra mængden. Hyggelig beliggenhed ved åen og restauranten er indrettet afdæmpet og hyggeligt. Udsigt til åbent køkken som er rent og tydeligt. Utroligt venligt engelsktalende personale sørger for god vejledning og hurtig servering. Menukortet er kort men indeholder de mest kendte bbq retter. Alle med husets eget præg. Vores valg var en platte med ben og pulled pork. Lækkert saftigt og velsmagende. Den kød elskende vil savne lidt større portion og den salat elskende vil føle sig ulykkelig. Det kunne være rart hvis man kunne tilløb en salat af en art.
Prisniveauet matcher de omkringliggende restauranter.
Absolut et besøg værd.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, HansenEjer
Anmeldt 29. september 2017 fra mobile enheder

Det var en positiv oplevelse, rigtig god betjening ved ankomst og en følelse af US uden at være for meget, lækker forklaring til menu kortet og super dejligt mad vi fik , nogle fik Kyllinge stykker andre pulled pork , dejligt eddike sur coleslaw sprøde pomfritter og god amerikansk øl , alt i alt en rigtig positiv oplevelse og det kan anbefales til afslappet aftensmad og hygge.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Jimmy K
Anmeldt 27. september 2017 fra mobile enheder

Alt var gennemført, lige fra det brede amerikanske sprog, den ligetil facon, menukort, serveringen og bestemt også maden. Stegte grønne tomater, pork, kylling, majs med bacon og den dejlig rødvin. Jeg havde ikke plads til at smage ostekagen - desværre.

Dato for besøg: september 2017
Tak, 695annir
Anmeldt 2. september 2017 fra mobile enheder

Lækker amerikansk mad, og rustikt indretning.
Lækre desserter. Deres spareribs er så lækre
Og hjemmelavede barbecue sovser smager godt.

Kan helt sikkert anbefales

Dato for besøg: august 2017
Tak, 927rikken

Rejsende, der kiggede på Memphis Roadhouse, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Memphis Roadhouse? Fortæl om dine oplevelser!