“Sejt kød”
Anmeldelse af Restaurant Johan R

Restaurant Johan R
nr. 362 af 671 Restauranter i Århus

Vi havde glædet os til en god middag efter en forestilling i Musikhuset, men hvilken skuffelse! Forretten var i orden, men hovedretten var under al kritik, idet bøffen både var blodig og sej. Vi blev ikke på forhånd spurgt om, hvordan vi ønskede kødet stegt. Vi påtalte det seje kød - ligesom mange andre i restauranten - men vi fik ikke tilbudt noget form for godtgørelse.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Bente K

Om muligt, det mest elendige spisested i hele Østjylland! Man får serveret KOLD mad. Som i KOLD burger, KOLD bøf og KOLDE pommes. Dette klager man over, hvor de så henter vores tallerkener. Og kommer retur med de samme igen. Så en burger der er spist af, “varmes lige igen” med andres mad. Hvor er hygiejnen her. Men det slutter ikke her. Gud hjælpe mig, om ikke man 5 min senere, får serveret den samme mad - kold igen. Her går jeg til kokken og siger det ikke kan være rigtigt. Hvortil han i ramme alvor siger, at han laver varm mad, det er tjenerne der er for langsomme til at servere. Der var 6 kunder ud over os. 6!! Dette siger jeg selvfølgelig til tjeneren. Som der blankt afviser og siger det er noget fis. Jeg beder om noget NYT - VARMT - mad. Men det var ikke muligt, for de havde ikke mere mad, da de lige var kommet retur fra juleferie. Elendigt mad - ELENDIG service! Vi kommer jævnligt i Musikhuset. Johan R? Der sætter vi ALDRIG vores ben igen!

Dato for besøg: december 2022
Tak, LateNightsGoodVibes
Anmeldt 29. oktober 2022 fra mobile enheder

Aldrig har jeg smagt noget så ringe. Kødet var uspiseligt og blev sendt retur.
Kan ikke desværre anbefales

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, 635ingridr
Anmeldt 28. oktober 2022 fra mobile enheder

Maden smagte glimrende, omend der ikke var voldsomt meget af det. Drikkevarerne var dyre, der var køligt og støjende fra underetagen. Men maden trækker det fornuftigt op.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, LateNightsGoodVibes
Anmeldt 16. marts 2020

Før en operaforestilling i Musikhuset havde vi bestilt bord og Nordiske Tapas, en række små serveringer, der ankom i små glas på et stativ som et "tapastårn". Hittepåsomt og lækkert.
Betjeningen var venlig, så vi var vældigt godt tilfredse med det hele.

Dato for besøg: februar 2020
2  Tak, mgranvig

Rejsende, der kiggede på Restaurant Johan R, kiggede også på

Har du været i Restaurant Johan R? Fortæl om dine oplevelser!